Hva er planene for helgen?

Har vært ute og måkt litt snø ilag med gullgutten. Ellers har jeg slappet av på sofaen i dag. Har en sykdom som irriterer meg for tiden. (Morbus Menieres) Det smeller og bråker i ene øret og tapper meg for energi. Har ikke gått i anfall, men kjenner at det skal lite til før det slår ut.
Guttungen har ikke vært helt i slag i dag han heller, klager på vondt i en fot, og vurderte legevakta en stund. Men smertene gikk visst over etter litt avslapping så ser det an.

Vi har vært på boligmessen en tur :) Ellers vært rundt og sett litt i butikker bare :) I kveld blir det godis og TV :)

Takk for det! Blitt strippet to ganger til nå, sist var i går. Lurer litt på om slimproppen holder på å gå, men neimen ikke sikker. Noe skjer iallefall! :D ellers har det vært veldig lite tegn hittil. Nå er vi på vei hjem fra boligmesse, fått kobla av litt og tenkt på helt andre ting. Så satser på siste rest av hormoner kommer på plass i løpet av helga, så jeg slipper å boi igangsatt. :)

Slapp masse av, ha dempet belysning og ikke bråk. Romantisk komedie på tv. Hadde ingen tegn til fødsel før etter stripping. Er jo ulikt fra person til person, men jeg tror avslappinga hjalp. Vannet gikk på natta, og riene kom rett etter.

Hvordan var boligmessen?

Jo, den var bra :) Vi skulle i grunnen ikke handle noe spes, så vi gikk bare for gøy i år. Så litt på blant annet gulv, lameller og hageting :p Drømmer litt om nytt gulv i stua og mannen jobber i "hage bransjen" og jobben hans hadde stand der.. så litt på ulike belegningstein og slikt :) Vi har ikke tenkt å gjøre noe med det første, men :)

Back
Topp