Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du føder snartKunne tenkt meg å føde, jeg. 8 dager på overtid idag.
Krysser fingrene for at mageboeren finner veien ut nå! Lykke til med den nært forestående fødselen!Kunne tenkt meg å føde, jeg. 8 dager på overtid idag.
Håper du føder snart
Lykke til![]()
Tusen takk for det!Krysser fingrene for at mageboeren finner veien ut nå! Lykke til med den nært forestående fødselen!![]()
Håper helgen blir fin uansettIkke så mye egentlig. Tar det så det kommer. Gubben jobbet ekstra i natt og jeg skal jobbe ekstra i morgen kveld så helgen blir litt amputert.
Satser på detHåper helgen blir fin uansett![]()
Kunne tenkt meg å føde, jeg. 8 dager på overtid idag.
Takk for det! Blitt strippet to ganger til nå, sist var i går. Lurer litt på om slimproppen holder på å gå, men neimen ikke sikker. Noe skjer iallefall!God sannsynlighet for det da! Jeg hadde ingen tegn dag 8 men dag 10 var lille ute. Lykke til! Ikke noe å stresse forspis et godt måltid med mannen din og kos dere litt. Bare de siste fødehormonene som skal på plass nå
![]()
Om du får tilbud om stripping (ikke nødvendigvis sånn som involverer stang) er ikke det dumt det heller![]()
Det hørtes ikke godt ut. God bedringBare slappe av og komme meg igjen etter operasjonen på tirsdag. Bare en enkel laparoskopi, men kroppen har vært helt ødelagt da tanta valgte komme midt oppi hele kaosetØm mage + mensenkramper anbefales ikke
![]()
Det hørtes ikke godt ut. God bedring