Hva er planene for helgen?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Her er det skitur, klesvask og pakking i dag
I morgen drar vi på en liten vinterferie :)

Ikke så mye egentlig. Tar det så det kommer. Gubben jobbet ekstra i natt og jeg skal jobbe ekstra i morgen kveld så helgen blir litt amputert.

Guttungen har hvert hos besteforeldrene sine fra i går og kommer hjem i løpet av dagen. Jeg har allerede hvert ute med hundene i en times tid. Så nå skal jeg og samboer ut å spise lunsj alene og i morgen skal vi på besøk til et vennepar som har en gutt som er 6 måneder yngre enn guttungen.

Her er det klesvask og avslapping som gjelder. Er forkjøla, så orker ikke stort annet, men klesvasken har samlet seg opp de siste dagene, så det må jeg nesten bare komme gjennom ;p

Kunne tenkt meg å føde, jeg. 8 dager på overtid idag.

God sannsynlighet for det da! Jeg hadde ingen tegn dag 8 men dag 10 var lille ute. Lykke til! Ikke noe å stresse for :) spis et godt måltid med mannen din og kos dere litt. Bare de siste fødehormonene som skal på plass nå :)

Om du får tilbud om stripping (ikke nødvendigvis sånn som involverer stang) er ikke det dumt det heller ;)

Eldste skal på overnatting med koret og skal ha konsert i morgen. Minste skal til oldemor og sove der. Mannebeinet skal jobbe og jeg skal i bursdagsfest :)

Vi koser oss med kompisbesøk for sønnen min og jeg holder på med forberedelser til barnebursdag til uken. Intet mindre enn 25-tiåringer som gjester krever sine forberedelser, gitt ;). Gruer meg, det må jeg innrømme, men tenker som så at det (heldigvis) kun er to timer det hele står på. Gutten min skal feire sammen med en kamerat fordi denne kompisen ikke har fått feire dagen sin de siste årene (foreldrene stiller lite opp, dessverre). Da slår vi to fluer i et smekk og feirer dobbeltbursdag. Jeg gjør all jobb, men det er jo egentlig ikke noe mer jobb selv om det er to bursdagsbarn som feires! :)

Bare slappe av og komme meg igjen etter operasjonen på tirsdag. Bare en enkel laparoskopi, men kroppen har vært helt ødelagt da tanta valgte komme midt oppi hele kaoset :P Øm mage + mensenkramper anbefales ikke ;)

God sannsynlighet for det da! Jeg hadde ingen tegn dag 8 men dag 10 var lille ute. Lykke til! Ikke noe å stresse for :) spis et godt måltid med mannen din og kos dere litt. Bare de siste fødehormonene som skal på plass nå :)

Om du får tilbud om stripping (ikke nødvendigvis sånn som involverer stang) er ikke det dumt det heller ;)
Takk for det! Blitt strippet to ganger til nå, sist var i går. Lurer litt på om slimproppen holder på å gå, men neimen ikke sikker. Noe skjer iallefall! :D ellers har det vært veldig lite tegn hittil. Nå er vi på vei hjem fra boligmesse, fått kobla av litt og tenkt på helt andre ting. Så satser på siste rest av hormoner kommer på plass i løpet av helga, så jeg slipper å boi igangsatt. :)

Bare slappe av og komme meg igjen etter operasjonen på tirsdag. Bare en enkel laparoskopi, men kroppen har vært helt ødelagt da tanta valgte komme midt oppi hele kaoset :p Øm mage + mensenkramper anbefales ikke ;)
Det hørtes ikke godt ut. God bedring

Back
Topp