Hva er planene deres for kvelden da?

Rekekreke skrev:

Dollface skrev:

Rekekreke skrev:

Dollface skrev:

Rekekreke skrev:

Dollface skrev:

Rekekreke skrev:
Etter å ha stått opp med to unger alene, vært flere timer på flyshow i regnvær med kjæresten og hans familie, reist hjem med ungene alene, handla, laget middag og hatt lørdagskos så er jeg rimlig sliten.
Så jeg har store planer om å bare dø i armkroken til kjæresten når han kommer hjem og bli der!

be han kjøpe luftfrisker da.. du vil vel begynne å lukte etterhvert...

KAn være en ide... Tror de har wounderbaum i bilen de kan ta med inn og henge på meg når det blir for ille.

med furulukt eller "new car"?

Håper det er "new car", det blandet med lukten av lik kan bli en spennende kombinasjon.

nesten så det frister å ta seg en tur, for å kjenne på lukta...

Du er hjertelig velkommen!

lever du ennå eller?

Jeg kjeder meg så jeg snart gror mose. Vurderer å gå å legge meg, tv-programmet er jo hva det pleier å være en lørdag. Blæh... 

Labambie skrev:
Jeg kjeder meg så jeg snart gror mose. Vurderer å gå å legge meg, tv-programmet er jo hva det pleier å være en lørdag. Blæh... 

du KUNNE ha deltatt i denne tråden da... så kanskje den ble 5 sider før natta.................

Dollface skrev:

Labambie skrev:

du KUNNE ha deltatt i denne tråden da... så kanskje den ble 5 sider før natta.................

Hva gjør jeg nå da? Hehe! Jeg har spist litt og sånt da. 

Kom nettopp hjem fra middag på byen med noen kolleger. Sendte mld hjem om at jeg kom til å dra snart for jeg ikke orket å være ute og ville ha litt helgetid med han.
Jeg kom hjem 30 minutter senere og da var han på badet for da skulle han legge seg han. 
"Er helt utkjørt"

Så jada. Her sitter jeg, all dressed up, og ingen å være pyntet for eller noen å kjase med. jaja. sSå sånn gikk den kvelden gitt!

Ser på TLC nå. Familie som venter nr. 5 nå og hvilket tett program de har... Omg...!!! Blir jo sliten bare av å se på!!!
Hennes femte keisersnitt, så hun var vant til dette, sa hun... 

Labambie skrev:

Dollface skrev:

Labambie skrev:

Hva gjør jeg nå da? Hehe! Jeg har spist litt og sånt da. 

klarer du ikke multitasking eller?
Trøkka i meg 2 is på 10 minutter OG skravla på face og her jeg... null problemoooo

Hormonella griner så tårene spruter. Ghost... 

Labambie skrev:

Er bare glad jeg kom hjem for ikke så lenge siden slik at jeg ikke fikk med meg hele. Gidder ikke bare se slutten :P

Og hadde nektet plent å se den filmen nå uansett, ha ha ah!!! Spruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuute!!

Labambie skrev:

døden kler henne.. ellernosånt...

mannen har tatt fjernisen...

Trone skrev:

Labambie skrev:

Er bare glad jeg kom hjem for ikke så lenge siden slik at jeg ikke fikk med meg hele. Gidder ikke bare se slutten :P

Og hadde nektet plent å se den filmen nå uansett, ha ha ah!!! Spruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuute!!

Jeg burde sikkert ikke si det høyt, men jeg har ikke sett den før 

Ingen planer for resten av kvelden men vi har vært hos svigerfar så gubben kunne begynne å sette opp verandaen hans  ungene sover og vi spiser godis nå og skal ha oss pølse til kveldsmat..faktisk pølse og ikke sånn næsty saker

LittleMonkey skrev:
HAllo folkenS! Slå på FEM - program om fetisjer..

Jeg sitter her og klør meg i hue....

kan du ikke fortelle istedenfor?
Mannen sover på fjernisen......... og hvis jeg tar den, så blir han sur og bare "jeg seeeeer påååå..."
Noe han ikke gjør fordi det kommer snorkelyder fra han...

Trone skrev:
Lure på om jeg skal legge meg jeg...

Jepp, jeg og. Har slukket lysene, har tissa og tatt pillene mine. Mangler liksom bare pc og tv. Hehe

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

Mannen sover på fjernisen......... og hvis jeg tar den, så blir han sur og bare "jeg seeeeer påååå..."

Okei.. Det er tre damer med ulike fetisjer.

Nummer 1: Hennes fetisj er å være slave. Hun er gift og har barn, men møter en gang i uken (eller noe) sin "mester" som binder henne, stikker sprøytespisser i henne og påfører henne smerte, som hun visst synes er daili.. De har seg også.

Nummer 2: Hennes fetisj er å kle opp folk som ponnier og pisker de rundt mens de drar henne etter seg i kjerre osv.. Hun mater dem, gir dem vann og klapper dem.. De har seg også, men ikke nødvendigvis hver gang.

Nummer 3: Hennes fetisj er å bli bundet som en skinkestek og å ligge på et fat med grønnsaker, bli surt inn med matolje osv.. Bli behandlet som en middag rett og slett....

Labambie skrev:

Trone skrev:
Lure på om jeg skal legge meg jeg...

Jepp, jeg og. Har slukket lysene, har tissa og tatt pillene mine. Mangler liksom bare pc og tv. Hehe

Nå som jeg sa jeg tenkte på å legge meg så holder jo seff mini et leven.. Og mannebeinet hører seff ikke det selv om de ligger vegg i vegg og jeg er i stua.... Argh!!!!1
Hater snorking!!!!!!!!!!!!!!

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

Okei.. Det er tre damer med ulike fetisjer.

Nummer 1: Hennes fetisj er å være slave. Hun er gift og har barn, men møter en gang i uken (eller noe) sin "mester" som binder henne, stikker sprøytespisser i henne og påfører henne smerte, som hun visst synes er daili.. De har seg også.

Nummer 2: Hennes fetisj er å kle opp folk som ponnier og pisker de rundt mens de drar henne etter seg i kjerre osv.. Hun mater dem, gir dem vann og klapper dem.. De har seg også, men ikke nødvendigvis hver gang.

Nummer 3: Hennes fetisj er å bli bundet som en skinkestek og å ligge på et fat med grønnsaker, bli surt inn med matolje osv.. Bli behandlet som en middag rett og slett....

Eeeeeeh..... Følte meg brått veldig normal. 

Back
Topp