Hva er planene deres for kvelden da?

*Labambie

Forumet er livet
Det lurer jeg på  
Siden det var så lite folk her, selv under barne-tv, så kanskje mange har planer om farting?

jeg skal fise litt ja... siden du spurte om vi hadde planer om farting...

ellers skal jeg windows-shoppe litt i ymse nettbutikker... lille frøken skal få litt kult stæsj, så om noen har noen tips til nettbutikker med ALT og ingenting i, så blir jeg glad....
I love glitter and pink

minst mulig, for å vere ærlig!   har en avtale med ett glass cola, en liten sjokolade og minecraft(faktisk...:P) 

kan vi bare bli her alle sammen...? Det er jo så jæææææææævlig stille?
Jeg blir snart gal av å snakke med meg selv...
Mannen ser fotball, guttungen ser på pusur og knaser potetgull og jeg ligger bare her....

Jeg passer en hund fra i dag til i morgen, så det er full action her:)
Heldigvis er Laban og mopsen så mye sammen at de kan være sammen uten å måtte leke hele tiden:)
Jeg og mannen skal lage innbakt pizza sammen etter ungene er lagt, så blir det vel tv og hekling:)
Jeg verker så i kroppen i dag, så klarer nesten ikke å gå :(

Pizza
Gårdspotetgull
Lakrissnører
Cola Zero

Og så skal jeg grine litt...

Det er mine planer for kvelden.

LittleMonkey skrev:
Pizza
Gårdspotetgull
Lakrissnører
Cola Zero

Grine? Crapfilm på tv i dag?

Jeg er alene hjemme idag, så snart skal jeg spise biff å se på frustrerte fruer :) Senere blir jeg vel bare å se på tv og kose meg med smågodt og cola :) 

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:
Pizza
Gårdspotetgull
Lakrissnører
Cola Zero

Nei, jeg synes synd på meg selv...

Jeg klarer nesten ikke å gå, er utslitt, er alt for gravid og har sånn "hold i siden" på feil sted.. Det er samme følelse som hold, bare at det sitter her:

Så jeg skal grine litt...

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:
Pizza
Gårdspotetgull
Lakrissnører
Cola Zero

Nei, jeg synes synd på meg selv...

Jeg klarer nesten ikke å gå, er utslitt, er alt for gravid og har sånn "hold i siden" på feil sted.. Det er samme følelse som hold, bare at det sitter her:

Så jeg skal grine litt...

har du tatt en graviditetstest?

LittleMonkey skrev:

For 
En
God
Idé...

jeg prøver bare å  deg opp...

jeg ligger her og kjeder meg nemlig.. la ut et hint på facebook om at det var plass til besøk men ingen har tatt hintet ennå.. *sukk*
VIgdis venneløs i dag much?

Takk, formen er litt elendig i dag og det tærer på humøret kjenner jeg.. Men jeg er ikke sur, jeg er bare DRITA lei av å ha så mye vondt her og der. 

Nå har jeg akkurat danset muskedansen med mini, det hjalp litt. Hun er veldig kul, og bikkja er dum som et brød så det får meg jo også til å le litt :)

Så det ække bare gæ'ærnt heller ;D

LittleMonkey skrev:
Takk, formen er litt elendig i dag og det tærer på humøret kjenner jeg.. Men jeg er ikke sur, jeg er bare DRITA lei av å ha så mye vondt her og der. 

Nå har jeg akkurat danset muskedansen med mini, det hjalp litt. Hun er veldig kul, og bikkja er dum som et brød så det får meg jo også til å le litt :)

Så det ække bare gæ'ærnt heller ;D

man er jo ikke helt død hvis man evner å le litt av og til...

jeg har forresten kjøpt ammepute i dag...
:D

Skal på nattvakt i natt, sitte fastvakt på en pasient.
Skal prøve å ikke vekke han når jeg farter iallefall

Løsa skrev:
Skal på nattvakt i natt, sitte fastvakt på en pasient.
Skal prøve å ikke vekke han når jeg farter iallefall

du vet du kan bli holdt ansvarlig for hans eventuelle død hvis du farter sånn SMD...? Stille, men dødelig...

Hjemmesløving.
Jr. sitter og ser på tegnefilm, skal straks legge seg.
Etter det blir det enten film, TV-serier (har litt liggende å ta igjen) eller Sims 3 på mor - kanskje med en lett-cider til selskap. ;)

Etter å ha stått opp med to unger alene, vært flere timer på flyshow i regnvær med kjæresten og hans familie, reist hjem med ungene alene, handla, laget middag og hatt lørdagskos så er jeg rimlig sliten.
Så jeg har store planer om å bare dø i armkroken til kjæresten når han kommer hjem og bli der!

Rekekreke skrev:
Etter å ha stått opp med to unger alene, vært flere timer på flyshow i regnvær med kjæresten og hans familie, reist hjem med ungene alene, handla, laget middag og hatt lørdagskos så er jeg rimlig sliten.
Så jeg har store planer om å bare dø i armkroken til kjæresten når han kommer hjem og bli der!

be han kjøpe luftfrisker da.. du vil vel begynne å lukte etterhvert...

Back
Topp