Hva er planen om det ikke funker?

Kanskje snart?

Elsker forumet
Ikke for aa virke negativ, men har dere en reserveplan om ass befruktning ikke skulle funke?
Hvor mye er dere beredt paa aa bruke paa dette ? Altsaa, proeve privat etter de dekkede forsoekene?

Vi har brukt opp våre tre offentlige forsøk, skal gå videre med tre private forsøk til høsten.
Funker ikke det, blir det adopsjon, det er vi helt enig i[:)]

Uff, det skal være dyrt å få barn for oss ufrivillig barnløse[:'(]

ORIGINAL: ElinR

jeg har ikke tenkt så langt enda!

Signerer denne, da prøver jeg vel naturmetoden[&:] ettersom den eneste gangen jeg har vært gravid var med naturmetoden, kanskje spørre om pergo for bedre eggkvalitet, men dersom dette ikke klaffer tenker jeg problemet ligger i livmoren og festing/frastøting/alder - men eggene og livmorslimhinnen er jo av bra kvalitet, kjønner ingen ting jeg. Men det kan nok være at det blir privat - kommer ann på ektemannen, dette kosetr jo endel penger også.

Blir jeg ikke gravid på fyseegget vårt. Noe jeg SKAL. [:)]
Tar vi 3 forsøk privat.

Hvordan har dere raad til alle de private forsoekene da??

Vi har tenkt å gå privat om vi ikke lykkes på disse tre forsøkene. Da sparer vi opp kapital til det.. Sparte opp selv til bryllupet vårt som vi hadde i fjor, så det vet vi lar seg gjøre. Adopsjon har vi ikke snakket så mye om, men det er nok noe vi vil vurdere om vi kommer til det stadiet..

ORIGINAL: Kanskje snart?

Hvordan har dere raad til alle de private forsoekene da??

Vi må ta lån. Har allerede forhørt oss med banken.

Aner ikke..[8|] Har såvidt begynt å tenke tanken. Men vi er jo så heldige å ha fått èn skjønn gutt da, på første IVF[:D] Så hvis ikke de fem fryseførsøkene mine slår til, blir det vel kanskje et enebarn[&:] 

Plan B blir adopsjon. Me har faktisk snakka om å adoptera før me fant ut at me trengte hjelp. Men det er jo ein veldig krevande og dyr prosess så det er jo ikkje sikkert det vert aktuelt. Biologiske barn skal me nok greia å laga[:)][:)]

Så langt er jeg ikke kommet og håper at vi ikke kommer der heller.

Back
Topp