Hva er planen i dag ?dagens skravletråd,la den bli laaaaaaaang ;)

Er på jobb som vanlig :-) Må gjøre klart diverse til oppussing etter jobb, innom Byggmakker en tur og diverse.. Samboer skal lese til jaktprøven, som han skal ta på onsdag, så regner med jeg får trene hunden og litt sånt etterpå :-)

Skulle gjerne ha pusset opp badet !!! :) ellers er jeg igrunn fornøyd. Selvsagt ellers ting vi kunne tenkt oss og gjøre,men det får vente ;)

Har store unger du, jo!! Har ikke lagt merke til det, før :) To tette og nå en liten attpåklatt? Koselig :)

Relativt store kan man jo si ;)
dette blir morsomt og koselig ;) å litt rart på en måte ,merket det ble mer og mer kvialt å begynne på nytt når det tok så lang tid før spira satt ;)
men nå gleder jeg meg bare......

ultralyd i dag jeg er såååå spent .klokka 12 ligger jeg på sykehuset å får en liten titt på nurket vårt ;)

dette blir morsomt og koselig ;) å litt rart på en måte ,merket det ble mer og mer kvialt å begynne på nytt når det tok så lang tid før spira satt ;)

ultralyd i dag jeg er såååå spent .klokka 12 ligger jeg på sykehuset å får en liten titt på nurket vårt ;)

Ja, ikke såå store da, de er jo fortsatt små, men større enn mine :P LYKKE til i dag, er så spennende med ul altså!! Skal dere vite kjønn?

Lykke til :D Kanskje det blir nok en gutt her inne ;-) haha!

Back
Topp