Er på jobb som vanlig Må gjøre klart diverse til oppussing etter jobb, innom Byggmakker en tur og diverse.. Samboer skal lese til jaktprøven, som han skal ta på onsdag, så regner med jeg får trene hunden og litt sånt etterpå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har store unger du, jo!! Har ikke lagt merke til det, før To tette og nå en liten attpåklatt? Koselig
Relativt store kan man jo si
dette blir morsomt og koselig å litt rart på en måte ,merket det ble mer og mer kvialt å begynne på nytt når det tok så lang tid før spira satt
men nå gleder jeg meg bare......
ultralyd i dag jeg er såååå spent .klokka 12 ligger jeg på sykehuset å får en liten titt på nurket vårt
Ja, ikke såå store da, de er jo fortsatt små, men større enn mine LYKKE til i dag, er så spennende med ul altså!! Skal dere vite kjønn?
Relativt store kan man jo si
dette blir morsomt og koselig å litt rart på en måte ,merket det ble mer og mer kvialt å begynne på nytt når det tok så lang tid før spira satt
men nå gleder jeg meg bare......
ultralyd i dag jeg er såååå spent .klokka 12 ligger jeg på sykehuset å får en liten titt på nurket vårt