Hva er planen for helga da, jenter?

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
I morgen er det bursdagsfeiring for 6 åringen vår:talk017 Gleder meg til å se igjen familien:Heartred På søndag aner jeg ikke.. hadde ikke vært dårlig med en dag å slappe av på:knegg: Enn dere da,jenter?

Etter to helger på farten så blir dette en særdeles rolig helg. Minstemann overnatter hos mormor, jeg mannen og jentene har hatt ost&kjeks-kveld. Ingen planer for resten av helgen bortsett fra mulig teltcamping i hagen i morgen for mannen og minstemann :)

Etter to helger på farten så blir dette en særdeles rolig helg. Minstemann overnatter hos mormor, jeg mannen og jentene har hatt ost&kjeks-kveld. Ingen planer for resten av helgen bortsett fra mulig teltcamping i hagen i morgen for mannen og minstemann :)

Er så digg å bare ha en hygge/kosehelg❤ Oooh, savner ost og kjeks kvelder. Mmm, brie.. gleder meg så sykt til vi kan spise det igjen oooog salami*sikle* Hehe, koselig med camping i hagen. Her skal det striregn visst nok!?! Bor på Østlandet.

Her blir det familieselskap i hus på søndag, inntog av 25+Ish stykker og det er bare den aller nærmeste familien :smiley-ashamed004 med andre ord har kakebakingen allerede startet og huset er shina, godt å kunne ta lørdagen noen lunde rolig før det er inntog på søndag.

Her blir det familieselskap i hus på søndag, inntog av 25+Ish stykker og det er bare den aller nærmeste familien :smiley-ashamed004 med andre ord har kakebakingen allerede startet og huset er shina, godt å kunne ta lørdagen noen lunde rolig før det er inntog på søndag.

Ojj, Ojj stor familie:Heartbigred Har det i dk også. Vanlig å være 32 stk på julekvelden:love7 Hvilke kaker har du bakt? Her har jeg og bakt kaker til bursdagsfeiring i morgen. Ostekake og en god saftig sjokoladekake... Mmm..

Ojj, Ojj stor familie:Heartbigred Har det i dk også. Vanlig å være 32 stk på julekvelden:love7 Hvilke kaker har du bakt? Her har jeg og bakt kaker til bursdagsfeiring i morgen. Ostekake og en god saftig sjokoladekake... Mmm..
Det er stas :D Her blir det sjokoladekake, selvsagt, gulrotkake, to sorter iskake alt hjemmelaget. Samt gelé, sjokoladepudding og vaniljesaus. Et noe begrenset kakebord her på Sunnmøre :smiley-angelic006

Det er stas :D Her blir det sjokoladekake, selvsagt, gulrotkake, to sorter iskake alt hjemmelaget. Samt gelé, sjokoladepudding og vaniljesaus. Et noe begrenset kakebord her på Sunnmøre :smiley-angelic006

Hahaha, begrenset faktisk:laughing025 Flink du er:hug007 Lager ikke flere kaker, for det blir ikke spist. Skal servere pølser med lomper/brød og godsaker til:happy119 Også har jeg kjøpt inn honningmelon som jeg skjærer til også nydelige bjørnebær. Potetgull, popkorn og godteri seff. Så unga kan bli ordentlig gira på sukker:laughing002 Er så koselig med familiesammenkomster:gen014

I dag har det vært kino med svigerfamilien [emoji4] I morgen blir det nok å flytte samboer ut av kontoret og gjøre det om til barnerom [emoji1][emoji7] Han er så heldig å få kontor på boden istedefor [emoji23][emoji28] Og søndag blir det familiebursdag hos kommende oldeforeldre [emoji324]

Vi er i dyreparken i Kristiansand denne helgen. Perfekt timet med regn og flomvarsel ;) Men vi skal kose oss :D

I dag har det vært kino med svigerfamilien [emoji4] I morgen blir det nok å flytte samboer ut av kontoret og gjøre det om til barnerom [emoji1][emoji7] Han er så heldig å få kontor på boden istedefor [emoji23][emoji28] Og søndag blir det familiebursdag hos kommende oldeforeldre [emoji324]

Hvilken film så dere?:happy: Hehe, gubben må vike for rommet til den lille:hilarious: Vel, han får nå uansett et kontor:rolleyes:;) Hyggelig med familiebursdag hos besteforeldre:happy:

Vi er i dyreparken i Kristiansand denne helgen. Perfekt timet med regn og flomvarsel ;) Men vi skal kose oss :D

Hehe, uff da. Men med gode klær og godt humør så ordner det seg, blir en opplevelse fordet om:) Kose dere masse:Heartred

Idag blir det innflyttingsfest til ei venninne. Gaven vår er oreo Milkshake inngredienser med dooleys, så kan jeg lage meg vanlig Milkshake og de som vil kan ha i alkohol.

Og imorgen skal vi ta med oss primusen ut på tur og lage pannekaker og ertesuppe i skogen. Spent på hvor langt jeg orker å gå oppover før det blir rasting :-)

Hvilken film så dere?:happy: Hehe, gubben må vike for rommet til den lille:hilarious: Vel, han får nå uansett et kontor:rolleyes:;) Hyggelig med familiebursdag hos besteforeldre:happy:

Vi så Mamma Mia [emoji4] måtte kjempe litt for å holde tårene tilbake, men det gikk akkurat [emoji28]
Virker ikke som at gubben er så veldig lei seg for det, hehe [emoji23] Synes vel sikkert det er rettferdig at han må ofre noe, siden jeg må slite meg gjennom både graviditet og fødsel [emoji23] Haha!

Idag blir det innflyttingsfest til ei venninne. Gaven vår er oreo Milkshake inngredienser med dooleys, så kan jeg lage meg vanlig Milkshake og de som vil kan ha i alkohol.

Og imorgen skal vi ta med oss primusen ut på tur og lage pannekaker og ertesuppe i skogen. Spent på hvor langt jeg orker å gå oppover før det blir rasting :-)

Det hørtes så koselig ut å ta med primusen i skogen! Særlig nå som det begynner å bli litt høst [emoji4]

Se babykurven jeg har laget til svigerinnen min som har termin 29.okt:) Laget babykurv til nevøen vår som kom til verden den 28.nov i fjor. Synes det er så koselig å lage:Heartbigred Og så hadde jeg bestilt en dobbeltpumpe, men var feil, skulle ha freestyle. Den bestilte jeg i tillegg. Vår dårlig 3 mnd og oppdaget ikke jeg hadde bestilt feil før etter jeg ikke kunne sende den i retur. Så får hun den også. Screenshot_20180908-105128_Gallery.jpg

Her tjuvstartet jeg helga etter jobb torsdag, så jeg er allerede godt igang.

På onsdag pakket vi bilen med madrass, dyner, primus og gode greier. Torsdag kveld kjørte vi opp til foten av Jotunheimen. Vi kom ikke frem til området vi hadde tenkt oss til før etter midnatt, og da det så mørkt og tåken lå så tykt at vi knapt så fire meter foran bilen. Endte med at vi bare kjørte bilen til siden og campet der den natten. Når vi våknet opp så vi at vi ikke kunne valgt en plass med bedre utsikt! :D magisk!

I går overvar vi reinsdyrslakting, og nå henger det to kalver fra taket i garasjen. Mission acomplished! Da gjenstår det bare å gyve løs på nedskjæring og pakking. :)

Se babykurven jeg har laget til svigerinnen min som har termin 29.okt:) Laget babykurv til nevøen vår som kom til verden den 28.nov i fjor. Synes det er så koselig å lage:Heartbigred Og så hadde jeg bestilt en dobbeltpumpe, men var feil, skulle ha freestyle. Den bestilte jeg i tillegg. Vår dårlig 3 mnd og oppdaget ikke jeg hadde bestilt feil før etter jeg ikke kunne sende den i retur. Så får hun den også. Vis vedlegget 274062

Så heldig svigerinne du har!

Denne helgen er eneste plan Ikea i dag. Har funnet en ganske god løsning for å oppbevare bleier osv over vaskemaskinen, så den må kjøpes inn :smug:
Er usikker på hvor lurt Ikea er med bekkenløsning, men det blir vel ikke noe bedre utover uansett :hilarious:

Back
Topp