Hva er planen deres ikveld ? :)

febbaby

Elsker forumet
Septembermødre <3
Lørdagskveld folkens :)

Har ingen andre planer enn å plante meg foran tven :) kanskje se en film med mannen ;p

Filmkveld med min bestevenninne som er på besøk fra oslo :-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Jeg skulle egentlig ut å spise med noen venninner, men det ble brått endra til hyttetur og vors :/ DET gidder jeg altså ikke, så da blir det sofatjeneste, med enten bok eller film! Like greit kanskje, trøtt som en strømpe!

Vi har vært i dyreparken i dag. Nå er vi på vei til Lyngdal på hytta til svigers:) så blir å slappe av i kveld :)

Her blir det nachos og tv-kos med kjæresten etter at lillemor er i seng =)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Slappe av, se på Dallas og strikke litt.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Lillesnupp har nettopp lagt seg. Mat og tv m sambo. Siste helg i ferien før jobb igjen på mandag, så full sløving

jeg sover hos venninda mi i en uke nå som også er gravid men i uke 17... så vi driver å skal grille :-)

Biffsnadder, bakepoteter og god mat! Masse godteri og shopping på ebay og familiebutikken.no(70% ut helga!!)

Nettshopping <3

I dag har jeg og mannen vært på IKEA, nå har vi akkurat spist kinamat og jeg ligger rett ut på sofaen. Mer sulten faktisk... :-/

Dattera er på overnatting hos bestemor, så vi hadde tenkt oss ut på middag. Men orka ikke rett og slett. Føler meg gammel ;-)

Sendt fra appen :-)

Har plukka stein på jordet (dvs. jeg var lat og kjørte traktoren)..Snuppa sover, og nå venter vi på at maten skal bli ferdig (bakt potet) :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Spillkveld med samboeren, søster og svigers! Velter meg utover sofaen:p føler meg såååå feit.

Venter vår førstefødte i mars 14<3

Spist pizza og nu e d senga snart. E så nydelig vær for tia så må samle energi til fjelltur imårra:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Back
Topp