Hva er personangrep?

Her blir det jo fakta og ikke meningen som er feil. Og så lenge man da også kan vise til korrekt fakta, så går det jo på sak. Det blir noe helt annet :)

Stor forskjell og fakta og mening, og jeg skrev kan være. Ikke at det alltid er;) kommer helt an på resten av innlegget og sammenheng
Ja, men her inne er det mange som mener at deres meninger er det riktige og at det er fakta fordi de kjenner noen som har det sånn og sånn :p Men ja, da er vi enige om at man kan si at man tar feil. :D

Ja, men her inne er det mange som mener at deres meninger er det riktige og at det er fakta fordi de kjenner noen som har det sånn og sånn :p Men ja, da er vi enige om at man kan si at man tar feil. :D

Det er sant, og det ar kanskje ikke det beste eksempelet. Bare det jeg kom på i farta:p

Men vi er nok enige ja :)

Så tragisk :P Skal man først sende bekymringsmelding så bør man jo kunne skrive skikkelig :P Sånt blir jo ikke tatt seriøst. (Håper jeg)

Ble nå kalt inn på møte da. Men når de leste meldinga. Kunne jeg straks si hvem den kom fra og at dette var en bitter person som ikke selv kunne få barn. Å da forsto de jo at det måtte stemme. Så ble ikke noe stor greie ut av det :P

Her blir det jo fakta og ikke meningen som er feil. Og så lenge man da også kan vise til korrekt fakta, så går det jo på sak. Det blir noe helt annet :)

Stor forskjell og fakta og mening, og jeg skrev kan være. Ikke at det alltid er;) kommer helt an på resten av innlegget og sammenheng

Det er sant, og noen ganger kan det være vanskelig å forstå at noen faktisk sitter med de meningene de har. Tror det er der det lett bikker over til personangrep, når man føler meningene blir ganske drøye.

I andre tilfeller har jeg sett folk blande sammen meninger og fakta, og de presenterer gale fakta og sier at det er deres meninger og det må de få ha. Der mener jeg det er viktig å presentere andre "fakta" for å kunne opplyse folk, argumenter er jo uansett hele fundamentet i en diskusjon, ikke bare meninger. :)

Back
Topp