hva er normalt?

Frøken X

Flørter med forumet
Hei. Jeg er 6 uker på vei men det jeg lurer på, er det normalt å ikke ha noen tegn på at du er gravid liksom? ( har jo selfølgelig ikke fått mensen og positiv grav test) Eller er jeg bare heldig? Når begynner magen å vises?
KLEM

Hei!!!!

Du er bare like heldig som meg. Jeg kunne ikke kjenne at jeg var gravid i det hele tatt!!!! Nyt det.

Med hensyn til magen er det veldig individuelt. Jeg fikk spm. om jeg var gravid allerede når jeg var 10 uker på vei. Mens andre får nesten ikke større mage enn jeg har nå når de føder.

Hei AK80 :) Gratulerer med svangerskapet.
Jeg følte meg helt vanlig jeg også når jeg var 6uker på vei. Kroppen viste ikke noen tegn får rundt 8-10uker. Da begynte jeg å legge på meg og smertene kom gjerne om natten (mensen lignene kramper, gjor forferdelig vondt noen ganger). Jeg merket også at når det tiden kom da jeg egentlig skulle ha mensen fikk jeg kviser som jeg aldri hadde hatt før, de dukket opp hele tiden.

Magen min viste seg etter 14uker. Da hadde jeg kul på magen (ikke stor da) Men har lest om flere som har fått det her inne alt fra 12 til 18uker så alt er vel normalt tror jeg.

Lykke til i hvert fall :)
Klem fra Hege23

hei!
da jeg var 6 uker på vei, merket jeg det bare fordi jeg var trøtt. hadde jeg ikke visst jeg var gravid, hadde jeg nok trudd jeg var forkjølet eller noe!
men skjønner at du lengter etter magen... man tror liksom ikke helt på det før det synes!

Back
Topp