Hva er normalt

Tror egentlig du kan ønske dg akkurat det du vil;) Det vanlige er gjerne smykker, smykkeskrin, sølvtøy osv fra gullsmedbutikker, men vi gav beskjed om at det eneste vi ønska oss av sånne ting var en sparebøsse og et sølvkors, for resten blir ikke brukt og det synes vi er litt bortkastet.
Så vi fikk det + en del penger (til sparekonto) lillebapysj (bambus - kjempedeilige men ganske dyre), bøker fra "den store" serien, (den store eventyrboka, etc) singsang-kort, bestikk, service, bøker, barnebibel, barnecd, osv. KJempekjekke ting å få!

Har flere vennepar som også har ønska seg f.eks. bæremeis, medlemskap i bokklubb eller boligbyggelag..
så tror bare fantasien setter grenser;)
 
Eg ønsket meg ikkje noe spesielt. Så folk kjøpte det de ville. Så fikk smykker, armbånd, sølv til bunad, sang bok med melodi på, mine første bøker, fotoalbum, mitt lille eventyr(e å skrive alt som skjer fram til 1 år) penger, rull til å ha dåp atest i, sko til å ha første hårlok i, penger, og litt pynte gjenstander. Så hun fikk utrolig mye fint. Så ingenting som blir rart å ønske seg.

Vet om folk som har fått babysvømming i dåps gave. Time til fotograf osv
 
Tja, det meste er vel "lov"?
Familien til niesen min ønsket seg en tripptrapp, bøker, leker, klær o.l =)
 
Jeg lurte på det samme og her er listen jeg laget etter jeg spurte venninner og etter mye googling. :p

- Eventyr- og sangbøker
- Penger
- Bilderamme mitt første år måned for måned (12 bilder - en for hver mnd)
- Gåvogn
- Bøyle og sete til Stokke tripp trapp stol
- Gavekort hos fotograf
- Lekekasse
- Smykker og armbånd
- Astrid Lindgren bøker
- Alf Prøysen bøker
- Roald Dahl bøker
- Anne Kath. Vestly bøker og filmer
- DVD Asbjørnsen og Moe eventyrene. Disney samling
- Høydemåler
- Gyngehest
- Diverse innredning til barnerommet
 
Back
Topp