Hva er "Normal sex"

IKJ

Flørter med forumet
Må le litt,det sies at det er bare sunt å ha sex så lenge det er "normal" sex! Hvor går grensen? Får skikkelig rare bilder i hodet... Noen som har noen morsomme formeninger om det?

Normal er vel gjennomsnitted da..   men jeg vill nå påstå att det er sundtå ha sex så lenge man trivs med det man holder på med- og ikke skader noen andre jeg da..   

hehe,jo for naboen til typen min så! Da kan jo ikke dette være falig for dem... Men for oss som ikke gjør dette normalt,er det da falig? fnisfnis.....
Enn vi som ikke rompepuler,da er ikke det normalt,vil det si at da er det skadelig? Hehe...
Enn dem som normalt sett ikke bytter partner,er det da skadelig å bytte partner? hehe...

Hvem vet hva gjennomsnittet er? Alle er jo  forskjellig! Normalt for meg kan være skikkelig unormalt for naboen.

Jeg tenker ikke kjedelig sex, for vi har ikke kjedelig sex! Vi gjør akkurat som vi vil,å det er normalt for oss[:D]

Vanskelig spm, med utallige svar. Mener at det er opp til hver enkelt hva som er "normalt for dem"-noe de trives med. For meg er det ikke normalt med sex med samme kjønn, tissing/bæsjing på hverandre... og litt til, men er mye mye som ellers er normalt for meg og min kjære [;)]

all sex er vel sunn (så lenge man koser seg).. ser da bort i fra dyre sex, likskjendig og pedofili. Det er vel det jeg vil tørre å påstå er unormalt, uakseptablet og usundt.

Jeg mener også at sunn,normal sex er sex du og partneren liker og som ikke går utover andre. 

Definer normal....
hva en eller annen mente med skading vet jeg ikke, men bæsjing og tissing er (selv om det gjelder de færreste)normalt for de som tenner på det. Så lenge jeg slipper å se det, høre om det og langt mindre delta, må folk gjøre hva de vil for meg. Uten at jeg skal kalle det unormalt. VANLIG er vel et bedre ord. og vanlig trenger ikke nødvendigvis være kjedelig,. vel? Alt det vi foretar oss med typene våre, om enn i skiftende rekkefølge fra gang til gang (slikking, suging, fingring, puling.....whatever) er det kjedelig?
Om man velger å krydre det med diverse undertøy, leketøy av ymse slag, håndjern, blindfold, tau, pisk, klyper eller bleier (altså at man liker å gå i bleier eller kle partneren i det)....så lenge det ikke inkluderer barn og/eller dyr, vil jeg ikke påstå at det er unormalt. En del av det kan være en smule uvanlig ja, men det gir oss ikke rett til å kalle det unormalt. Hva gjør det mot de som tenner på det? Enn om noen i din familie eller blant dine nærmeste venner tenner på sånt? Skal man da kalle vedkommende unormal? Få dem til å føle at det må være noe galt med de? Ditt eget barn kan komme til å tenne på sånt når det vokser opp! Skal vi ikke heler si at normal sex er all sex som er sikker, sunn og samtykkende? Altså at begge/alle deltagere er der av fri vilje og lyst, og har glede av det som skjer?
DET er det som er normalt for meg, samme hvordan folk har seg, enten de henger opp ned i tretoppen, tisser på hverandre, pisker hverandre eller hva som helst.

ORIGINAL: Sandrella

det foerste som slo meg her var det at normal sex er det mellom hetroene, ellers er alt annet enn det unormalt!

kanskje litt trangsynt? er år 2006 nå..på tide å legge fra seg fordommer kanskje? nei, skal ikke krangle med noe du skrev for noen dager siden, bare at det er en form for rasisme det der og..so now you know[:)]

Er det ikke litt slemt å kalle andre unormale basert på hva de foretar seg i senga? Går det ikke an å ha litt aksept for at vi alle er ulike?Det er IKKE rasisme, men...nåja, en smule sneversynt, kanskje. Det kan, for alt du vet være folk i din familie, vennekrets, blant kollegene dine, være både homser, lesber, SM`ere, folk som tenner på wet og alt mulig annet. Det kan være mennesker man bryr seg om og er glad i. Så sitter man kanskje der og rakker ned på folk med slike tenningsmønstre, og får de menneskene man egentlig er gløad i til å føle seg perverse og rare og mindreverdige. Og nå snakker jeg ikke bare til Sandrella, men til flere som har den "isj og usj og æsj"-holdningen. Så lenge de ikke trøkker sexlivet sitt oppi trynet på deg eller vil ha deg med, så er det vel revnende likegyldig HVORDAN de har seg? De er da de samme gode menneskene for det? Elller....?

ORIGINAL: Stine87

det foerste som slo meg her var det at normal sex er det mellom hetroene, ellers er alt annet enn det unormalt!

kanskje litt trangsynt? er år 2006 nå..på tide å legge fra seg fordommer kanskje? nei, skal ikke krangle med noe du skrev for noen dager siden, bare at det er en form for rasisme det der og..so now you know[:)]

uansett år.. vil alltid synes det jeg vil synes da.. det er normalt for meg å tenke! Og du får jo tro det du vil du! har absolutt ikke noe imot noen jeg! verken du eller "det unormale"!! så moderne du skal heller ikke lære meg hva rasisme går ut på! du må kanskje kjenne personen godt før du slenger noe slikt!

oj..unnskyld..det var ikke meningen å gjøre deg sint da! okei, overdrevent av meg å kalle det rasisme..prøver heller ikke å lære deg noe som helst, men syntes det var litt trangsynt bare! såklart kan du mene akkurat hva du vil, men det kan vel jeg og? Og for meg er det heller ikke normalt å ha en av samme kjønn i min seng, men vil ikke kalle noen unormale for det.. sorry hvis jeg provoserte deg!

ORIGINAL: Tessa

Er det ikke litt slemt å kalle andre unormale basert på hva de foretar seg i senga? Går det ikke an å ha litt aksept for at vi alle er ulike?Det er IKKE rasisme, men...nåja, en smule sneversynt, kanskje. Det kan, for alt du vet være folk i din familie, vennekrets, blant kollegene dine, være både homser, lesber, SM`ere, folk som tenner på wet og alt mulig annet. Det kan være mennesker man bryr seg om og er glad i. Så sitter man kanskje der og rakker ned på folk med slike tenningsmønstre, og får de menneskene man egentlig er gløad i til å føle seg perverse og rare og mindreverdige. Og nå snakker jeg ikke bare til Sandrella, men til flere som har den "isj og usj og æsj"-holdningen. Så lenge de ikke trøkker sexlivet sitt oppi trynet på deg eller vil ha deg med, så er det vel revnende likegyldig HVORDAN de har seg? De er da de samme gode menneskene for det? Elller....?

veldig enig med deg!

uansett år.. vil alltid synes det jeg vil synes da.. det er normalt for meg å tenke! Og du får jo tro det du vil du! har absolutt ikke noe imot noen jeg! verken du eller "det unormale"!! så moderne du skal heller ikke lære meg hva rasisme går ut på! du må kanskje kjenne personen godt før du slenger noe slikt!

oj..unnskyld..det var ikke meningen å gjøre deg sint da! okei, overdrevent av meg å kalle det rasisme..prøver heller ikke å lære deg noe som helst, men syntes det var litt trangsynt bare! såklart kan du mene akkurat hva du vil, men det kan vel jeg og? Og for meg er det heller ikke normalt å ha en av samme kjønn i min seng, men vil ikke kalle noen unormale for det.. sorry hvis jeg provoserte deg!

har jo ikke kalt noen for unormale jeg! andre enn hetroene er ikke unormale, men selve sexen ville vært annet enn det som vi er vant til som er "normal sex"! skjønner?
er ikke sint jeg! men du bare misforstå![8|]

ja da misforsto jeg..for da er vi egentlig veldig enige=)

Hvorfor hisser folk seg sann opp? Normal betyr gjennomsnittelig- det handler om definisjon. Vill ikke påstå att det er noe galt i å ha "ugjennomsnittelig" sex- eller unormal for den sags skyld.

Når det kommer ann på sunnhet (hvilken sex som er sunn) så syns jeg somsagt att alt er sundt så lenge den som holder på med det liker det, og att sexen ikke skader en tredjepart..

"There is nothing worse than being ordinary"

Jeg hadde ikke følt at jeg hadde normal sex om jeg skulle hatt på meg kostyme og masse sminke, det hadde blitt rart for meg. Det samme med lær og pisker. Men det er jo igjen normalt for andre. Så det meste er vel normalt så lenge det er frivillig...

Back
Topp