Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Sandrella
det foerste som slo meg her var det at normal sex er det mellom hetroene, ellers er alt annet enn det unormalt!
ORIGINAL: Stine87
det foerste som slo meg her var det at normal sex er det mellom hetroene, ellers er alt annet enn det unormalt!
kanskje litt trangsynt? er år 2006 nå..på tide å legge fra seg fordommer kanskje? nei, skal ikke krangle med noe du skrev for noen dager siden, bare at det er en form for rasisme det der og..so now you know[:)]
uansett år.. vil alltid synes det jeg vil synes da.. det er normalt for meg å tenke! Og du får jo tro det du vil du! har absolutt ikke noe imot noen jeg! verken du eller "det unormale"!! så moderne du skal heller ikke lære meg hva rasisme går ut på! du må kanskje kjenne personen godt før du slenger noe slikt!
ORIGINAL: Tessa
Er det ikke litt slemt å kalle andre unormale basert på hva de foretar seg i senga? Går det ikke an å ha litt aksept for at vi alle er ulike?Det er IKKE rasisme, men...nåja, en smule sneversynt, kanskje. Det kan, for alt du vet være folk i din familie, vennekrets, blant kollegene dine, være både homser, lesber, SM`ere, folk som tenner på wet og alt mulig annet. Det kan være mennesker man bryr seg om og er glad i. Så sitter man kanskje der og rakker ned på folk med slike tenningsmønstre, og får de menneskene man egentlig er gløad i til å føle seg perverse og rare og mindreverdige. Og nå snakker jeg ikke bare til Sandrella, men til flere som har den "isj og usj og æsj"-holdningen. Så lenge de ikke trøkker sexlivet sitt oppi trynet på deg eller vil ha deg med, så er det vel revnende likegyldig HVORDAN de har seg? De er da de samme gode menneskene for det? Elller....?
kanskje litt trangsynt? er år 2006 nå..på tide å legge fra seg fordommer kanskje? nei, skal ikke krangle med noe du skrev for noen dager siden, bare at det er en form for rasisme det der og..so now you know[:)]
uansett år.. vil alltid synes det jeg vil synes da.. det er normalt for meg å tenke! Og du får jo tro det du vil du! har absolutt ikke noe imot noen jeg! verken du eller "det unormale"!! så moderne du skal heller ikke lære meg hva rasisme går ut på! du må kanskje kjenne personen godt før du slenger noe slikt!
oj..unnskyld..det var ikke meningen å gjøre deg sint da! okei, overdrevent av meg å kalle det rasisme..prøver heller ikke å lære deg noe som helst, men syntes det var litt trangsynt bare! såklart kan du mene akkurat hva du vil, men det kan vel jeg og? Og for meg er det heller ikke normalt å ha en av samme kjønn i min seng, men vil ikke kalle noen unormale for det.. sorry hvis jeg provoserte deg!
har jo ikke kalt noen for unormale jeg! andre enn hetroene er ikke unormale, men selve sexen ville vært annet enn det som vi er vant til som er "normal sex"! skjønner?
er ikke sint jeg! men du bare misforstå![8|]