sillivanilli
Elsker forumet
Hva er vanlig timelønn på sko eller kles butikk?
Og hva er vanlig månedslønn, utbetalt, hvis man har 100% stilling, sånn ca?
Og hva er vanlig månedslønn, utbetalt, hvis man har 100% stilling, sånn ca?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Its the MOOPS!
Det kommer an på alderen og ansienniteten din. Minstelønn ihht tariff er vel 120 komma ettellerannet, mener jeg. Det skulle tilsi minst 18000 brutto pr mnd, og 216000 brutto pr år, med fulltid, altså.
ORIGINAL: sillivanilli
Det kommer an på alderen og ansienniteten din. Minstelønn ihht tariff er vel 120 komma ettellerannet, mener jeg. Det skulle tilsi minst 18000 brutto pr mnd, og 216000 brutto pr år, med fulltid, altså.
Hva er ansinitet?Jeg er 22, 23 i vinter..
ORIGINAL: Nemina
Det har med hvor mange år du har jobbet, etter du fylte 18.
Så har du jobbet fra du er 18 og er 22 nå så har du 4 års ansinitet,
ORIGINAL: mini_mamma
ORIGINAL: Nemina
Det har med hvor mange år du har jobbet, etter du fylte 18.
Så har du jobbet fra du er 18 og er 22 nå så har du 4 års ansinitet,
Det har ikke noe å si hvor lenge du har jobbet etter fylte 18,men hvor mange år du har jobbet siden du begynte å jobbe.