St. Olavs har ikke så mye ventetid, heldigvis. Men andre steder kan ha 6-8 mnd, så jeg ville pushet for å få i gang henvisning ganske raskt.
Jeg var heldig, det klaffet raskt, og vi har hele 3 egg igjen på frys.
(Dette er min baby nr3, gubbens nr1.. hvis resten av eggene skulle finne på å sitte på første forsøk også.. :O ) haha..
Får håpe det klaffer snart for dere, uvisshet og venting er utrolig kjedelig
Synd det skal variere såpass! Skal absolutt nevne det for gyn! Er vi uheldige, kan det jo nesten gå to år fra da vi først startet, og det er vel også en øvre grense på 38 år, så har ikke ubegrenset med tid heller.... Uff, man kan bli stresset av mindre. Og om en til i vennekretsen sier at jeg bare må slappe av, så blir jeg gravid, tror jeg at jeg blir mannevond! Ikke bare legger det unødvendig mer press på at man allerede stresser, men det antyder jo også at det er min egen feil, at det er innstillingen det er noe i veien med. Bah! Unnskyld utblåsning
Takk for lykkeønskninger! Det hjelper å få litt gode råd og støtte
Så fint at det ble noen på frys om dere ønsker flere etter hvert Kjenner ikke godt nok til hvordan dette funker, men har skjønt at egguttak er en krevende prosess. Så å ha noen «klare» er vel en god ting?
Håper graviditeten din går fint og at formen er så god som mulig. Det er ikke for pyser å gro et lite menneske! Og litt ekstra følelsesmessig etter en lang prosess, vil jeg tro. Ønsker deg alt godt!