hva er murringer?

krogenbaby

Elsker forumet
lurer egentlig på om noen kan fortelle meg litt om murringer..?
hvorfor får man det? hvordan kjennes det ut?? kommer det nærme fødsel? =)

okei :)
for da er det nok det jeg har litt svakt nå..
småverker nederst i magen, korsryggen og utover i hoftene (akkurat samme plassene som når jeg har mensen).

så da gjør det seg vel bare klart =)

spennende =)

Kan det minne om sånn verk man får rundt eggløsning? Jeg verker litt rundt eggstokkene om dagen.
Men har fortsatt 3 uker til termin :)
Men gjør ikke noe om hun kommer litt før hehe.

Har forresten dere merket at underlivet forandrer seg nærmere fødselen? Føler at jeg har fått mer bollemus (unnskyld uttrykket) og vet ikke helt om jeg liker det...[&:] Går dette tilbake til normalen etterpå da?

føler liksom det nærmer seg litt da ja.. jeg har fire uker igjen, men er veldi klar!! hehe =)

Peewee - ja.. d har e au merka ;P

føler det jeg å,,,, har bare så lyst på en paracet har ikke hatt murringer eller mensmerter i hele svangerskapet,,, liker ikke at det kommer og går hele dagen... blir litt skremt da ja...

okei! da er det vel fordi lillegutt fester seg.. JM sa på sist kontroll at han hadde begynt å feste seg.. :)
er helt øm ned mot høna også. hehe! og har mer stikkinger der enn noengang.. er vel det som kalles nedpress kanskje??

synes det er litt spennende me alle vondtene nå på slutten ;P

jaaa, her også!!
lurer på hvor mange ganger jeg sier til sambo "aaah.. strikkepinner!!" :P

bollete ja.. haha ;P driver å smører med jordnøtt olje om daen au.. ikke veldig koselig å massere å sjaue nedi der nå ;P

Back
Topp