Hva er mest vanlig?

Væren*85

Forelsket i forumet
For de av dere som har vært på UL-lyd kontroll enten flere ganger eller første gangen rundt uke 12, 13. Dere hadde ikke innv. ultralyd da ell?
Jeg har vært på kontroll i uke 6 og 8 og skal på nytt igjen i uke 12 og håper det ikke er innv. synes det er litt ubehagelig da. Vet de må de tidlig som sist,men hører gjerne erfaringer her :)

i uke 6 og 7 hadde jeg innvendig, da dette er mest vanlig. Men i uke 12 og senere er det vanlig å ha utvendig. [:)]
Jeg skal i uke 14 og må ha innvendig, men det er for å studere noen cyster, så det blir litt annet..
Men etter uke 12 får man utvendig her jeg bor iallefall!! [:)]

Lykke til!

Når jeg ble sendt på ul i uke 12+6 så legen at han skulle prøve utvendig først, og det gikk veldig bra[:D] Tror det er veldig individuelt fra sted til sted.

forskjell fra sted til sted, men det er mest vanlig med utvendig ul fra uke 12

Da jeg var å sjekket om jeg virkelig var gravid forrige uke, så tok han utvendig ul.. :) Da var jeg i uke 12[:D]

Jeg var i uke 11, da var det innvendig. Skal på ny i morgen, regner med det blir utvendig.

ååå så spennende silje :) jeg skal om 2 uker jeg

jeg var også i uke 11 og da fikk jeg også innvendig

jeg var på ul idag 13+4 og hadde utvendig ul [:)]

Eg var på u.l i uke 11+0 og det var utvendig... Fikk beskjed at legen måtte vurdere dette når eg kom til timen, om eg skulle ha innvendig eller utvendig...
Så trur dettan e forskjellig fra lege/jordmor til lege/jordmor.. 

Back
Topp