Hva er max lengde?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hva er max lende til jobb i km for at du skulle kunne gått?

Om jeg kunne hatt med bikkjene: 5-6 km en vei. Uten bikkjer: maks 2-2,5. Har med tidsbruken å gjøre, og at jeg da uansett må ut og gå når jeg kommer hjem. :)

Hvis jeg måtte GÅ - 3 km.
Hvis jeg kunne sykla - lenger, men kommer an på terrenget og eventuelt mulighet for å dusje på jobb.

5km, men jeg hadde nok ikke gått hver dag da:p

Ikke langt [emoji23][emoji23]

Har ca 3 km til jobb nå, men hadde blitt lange dager på skole og bhg hvis jeg skulle gå frem og tilbake. Hadde heller ikke rukket stengetid på Sfo/bhg da...

Med sykkel blir jeg så svett [emoji23]

Får max 1 km til høsten av da, da skal jeg gå [emoji6]

Er vel ca 3km til barnehagen her, om jobben lå på den strekningen kunne jeg nok syklet, gå hadde nok tatt for lang tid.

Har 7 1/2km, ville ikke gått, men har syklet til og fra mange ganger, altså 15km om dagen [emoji2]

5 km

Ikke langt [emoji23][emoji23]

Har ca 3 km til jobb nå, men hadde blitt lange dager på skole og bhg hvis jeg skulle gå frem og tilbake. Hadde heller ikke rukket stengetid på Sfo/bhg da...

Med sykkel blir jeg så svett [emoji23]

Får max 1 km til høsten av da, da skal jeg gå [emoji6]

Er vel ca 3km til barnehagen her, om jobben lå på den strekningen kunne jeg nok syklet, gå hadde nok tatt for lang tid.

3km tar vel kanskje ca en halvtime. Mange har jo en halvtimes reisevei til jobb i bil/med buss.

3km tar vel kanskje ca en halvtime. Mange har jo en halvtimes reisevei til jobb i bil/med buss.

Jepp, og med 30 minutter i bil rekker jeg ikke både levere og hente i bhg og skole. Hadde jeg hatt 3km hadde logistikken vært mye enklere med bil :)

Ville vel ha satt en grense på ca 45 min gåing til jobb (altså ca 4 km). På elsykkel ville jeg vel kanskje ha brukt 45 min på ca 15 km til jobben (har ikke elsykkel selv, men estimerer dette basert på sambos erfaringer med elsykkel til jobb, nedjustert en del pga min egen ikke akkurat imponerende fysiske form ).

3,5 km til jobb her, men det er jo ikke akkurat flatt terreng?! Lange bratte bakker.. så jeg går ikke til og fra jobb nei. Sykla noen ganger før da men nå skal jeg jo ha med meg ungen når jeg er ferdig med permisjonen og da blir bilen enklest [emoji106]

Bodde like langt unna tidligere men fra en annen retning - mye flatere terreng og da gikk eller sykla jeg mye.

4 km

Har 7 nå, helt innafor å gå før jeg fikk barn. Nå vil jeg gjerne rekke barnehagen så fort som mulig, for jeg ser ingen grunn til å la barnet være der lenger enn nødvendig bare fordi jeg skal gå hjem [emoji6]
Vi går jo fra barnehagen og hjem uansett, så det får holde.

Åja, fra hjemme og til jobb er det sju km. Og til barnehagen er det 2 km. Så ville vel blitt nærmere ni km.

Back
Topp