Hva er mannen med på?

Om det passer så han er ledig akkurat når jeg har jordmortimer, så blir han med. Så regner jeg med at han prøver å få fri den dagen jeg skal til OUL. Men det er veldig vanskelig å få fri fra jobben hans, så er ikke sikkert da.

Min blir med på OUL, han får ikke fri til tidlig UL. Tar han ikke med på vanlige kontroller, men tenker det er greit at han er med på fødselsforberedende samtale m jordmor. :-)

Han blir nok med på OUL og på jordmor timene ... Jordmorrn har vi hatt før og er kjempe herlig syns vi begge... Ellers blir han vel med på timer om han har mulighet på jobb å dra:)

Han blir nok kun med på OUL. Evt. oppfølgingstimene på KK (pga. baby med lav fødselsvekt ved forrige svangerskap).

Han er ikke med på vanlige kontroller, men har satt av tid til oul. Hans jobb er ikke så fleksibel som min

OUL og evnt fødselsforberedende er vel greit å få med seg.

Litt OT; Men noen som vet om jeg må jobbe inn timene jeg er hos lege / jordmor i svangerskapet? Tar jo litt tid å komme seg til fra lege + selve timen og er ikke så fristende å sitte å jobbe på kveldene om jeg skal være så trøtt som jeg er nå.

Sist var han med på ultralyd (vi hadde en del..) og noen av kontrollene hos jordmor, særlig mot slutten når det ble mer snakk om fødsel. Han var også med for å få skrevet under på farskapserklæring eller hva enn det er :p De to siste ukene før fødsel ca hadde jeg en del oppfølging på sykehuset grunnet høyt blodtrykk og +1 på protein, da var han med til alle sykehuskontrollene.

Denne gangen blir det vel ganske likt, ul og jm-kontroll for å få unna det papirarbeidet, og etter behov om jeg må ha ekstra oppfølging og han har anledning til å være med.

Dette er 3 barnet så han er nok ikke med på noe.... Men fødselen regner eg med han vil joine meg på

OUL og evnt fødselsforberedende er vel greit å få med seg.

Litt OT; Men noen som vet om jeg må jobbe inn timene jeg er hos lege / jordmor i svangerskapet? Tar jo litt tid å komme seg til fra lege + selve timen og er ikke så fristende å sitte å jobbe på kveldene om jeg skal være så trøtt som jeg er nå.
Du har rett på fri med lønn når du skal til lege o.l. I hvertfall i det offentlige, men tror det gjelder privat også :)

Han har vært med på begge UL. Jeg skal til legen torsdag neste uke, og da blir han ikke med. Å får visse etterhvert om han blir med eller ikke.

Jeg syns det har vært veldig fint å ha han med på UL, og han syns det har vært veldig stas:Heartred

Back
Topp