Hva er mannen med på?

UL er han med på. men selve kontrollene tror jeg ikke han trenger være med på. Hvis det passer i forhold til jobb blir han nok med på en eller to :)

UL, han var med på noen jordmortimer sist, men jeg veit ikke hva han vil nå. Tror ikke han har et sånn veldig behov for å være med :P

UL, tror ikke han har behov for å være med på de andre kontrollene, kansje når det nærmer seg slutten! :-)

Ultraljud :) han var med på första svangerskapskontrollen , det tycker jag var ok för det var ju även frågor riktade till han som ska fyllas ut :) och jag kan inte veta allt :p

Jeg håper han får mulighet til å være med på ul i hvertfall, men det spørs i forhold til jobben hans..

Ul. Hadde han med på en jordmortime sist... Var ikke mye nyttig at han var med akkurat :P

Ultralyd helt sikkert. Sist var han med på ultralyd, et par kontroller, fødselforbredende kurs og selvfølgelig fødselen:) Føler ikke det er så stort behov for å ha han med på vanlig kontroll, men han skal selvfølgelig få være med hvis han vil;)

Tror nok det bare blir UL her, jeg vil helst ha han med på første kontrollen, men hørtes ikke ut som om det var så interessant. Men han er jo sykemeldt så han har tid til å være med, så jeg regner med at jeg får vilja mi til slutt xsmile6

Han er hjertelig velkommen til å være med på alt, men har en jobb som det ikke er så lett å komme fra. Han rakk ikke ul på tirsdag, men OUL blir han hvertfall med på. Så får vi se om det passer å komme på noen av kontrollene :)

Har ikke diskutert det, men antar han blir med på OUL. Han er ikke så engasjert i graviditeten, men du verden så flink under og etter fødsel.

Ultralyden ❤️ Han var med på ett par timer samt fødselsforberedene kurs med første - nå som det er nummer tre holder det med ul :)

Han ble med på første svangerskapskontroll og blir med på ultralyd. Føler jeg behov for å ha han med videre stiller han nok opp, men tror det går fint uten han på alle kontrollene :)

Back
Topp