Enkefalos
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Alt er relativt.. De aller fleste svangerskap går bra, i alle fall etter uke 4-5 (for de sier vel at ca 50% av alle svangerskap går til grunne, men det er gjerne før man har oppdaget at man er gravid). Og jo nærmere uke 12, jo større sjanse er det for at det går bra. Og MA kan vel bli til en SA hvis kroppen til slutt oppfatter at noe er galt med fosteret, det kommer bare an på når det oppdages. For å sette det på spissen, så går man vel neppe helt til OUL med en spire som feks døde i uke 7. Kroppen vil jo til slutt oppfatte det. Så en SA ville kanskje gått som en MA hvis man oppdaget det før kroppen støtte det ut. Og siden man ikke har rutinemessig tidlig UL, vil de fleste til slutt oppleve det som en SA.
Greia er også at det er vanligere enn man tror i det virkelige liv også, for dette snakkes det ikke noe om. Det er først når jeg har vært åpen om vår prøving at jeg har fått vite at veldig mange i min nære omkrets har opplevd det samme.
Nå begynner heldigvis vi damene her inne å ha kommet så langt i svangerskapet at vi snart kan senke skuldrene, så det vil bli færre og færre som mister
Og så blir vi fantastiske mammaer alle mann med spirer som sitter hele veien ❤ 
Greia er også at det er vanligere enn man tror i det virkelige liv også, for dette snakkes det ikke noe om. Det er først når jeg har vært åpen om vår prøving at jeg har fått vite at veldig mange i min nære omkrets har opplevd det samme.
Nå begynner heldigvis vi damene her inne å ha kommet så langt i svangerskapet at vi snart kan senke skuldrene, så det vil bli færre og færre som mister