Så godt å høre det er vel veldig individuelt hvem man møter på baesel og hvordan man oppfatter dem .Født på Drammen for 5 år siden, og jeg var veldig fornøyd med barsel [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre det er vel veldig individuelt hvem man møter på baesel og hvordan man oppfatter dem .Født på Drammen for 5 år siden, og jeg var veldig fornøyd med barsel [emoji7]
Så godt å høre det er vel veldig individuelt hvem man møter på baesel og hvordan man oppfatter dem .
Ja får inderlig håpe det daJa er nok det [emoji28] jeg fødte midt i påsken sist, å var veldig fult der, så satser på like god opplevelse denne gangen [emoji1303][emoji1]
Jeg har kjøpt Xylocain krem som er bedøvelses krem for «der nede» hvis stingene gjør veldig vondt, kan også brukes på hemoroider hvis en skulle være så heldig å få det.
En annen ting jeg er blitt tipset om er å ha med en tom vannflaske med tut som en kan skylle underlivet med når en tisser, for å slippe at den sterke urinen skal svi på stingene (så en slipper å gå i dusjen hver gang)
Bamsen til lille har jeg også pakket med, bare fordi jeg vil den skal være med fra dag 1[emoji170]
Tror resten er vanlige ting som de fleste pakker med seg
Tror de fleste barselavdelinger har dusjer ved siden av doene, sånn til å spyle med når man tisser. Var hvertfall sånn på barsel på Bærum, og har hørt om flere andre steder som har det samme. Så da slipper man flaske (inntil man kommer hjem i hvertfall)