Hva er juleønskene deres?

Tja si det....alltid like vanskelig spør du meg....

Jeg og mannen min skal i alle fall kjøpe stor fryser til oss til jul.....litt kjedelig, men det er noe vi trenger så da får vi være litt fornuftige. Vi driver jo og bygger på bad etc så er vel alltids noe der en kan ønske seg.....

Eldstemann har bursdag i november så jeg synes alltid det er vanskelig å komme på ting da....men tenker det blir å oppdatere lekene litt, puslespill som utfordrer, ullklær, vinterstøvler, akebrett etc....

Til den lille vet jeg ikke helt.....klær er alltid kjekt, ullpose til å sove i (den er sååå dyr så passer fint som gave[;)]),

Kommer kanskje på noe mer etterhvert

Jeg og sambo kommer til å ønske oss gavekort på bohus og skeidar [:)][:)]
Trenger nye matter i huset og samler på bombay-serien så får alltid bruk for gavekort der [:D]

Til snuppa skal vi ønske oss bl.a:
-Krabbeteppe
-Vippestol
-Stelleveske
-Klær (ikke str 56. og 62.)

Finner nok sikkert mer vi trenger etter hvert ja [;)]

Til jul er det jeg ønsker meg alle mest å få masse tid med vesla og sambo + familie også ønsker jeg meg snø..

Men av materialistiske ting ønsker vi oss reisegavekort og speilreflekskamera sammen, mens alene ønsker jeg meg noe velvær greier, spa, ulike behandlinger osv.

Til velsa anner jeg rett og slett ikke, hun ar alt hun trenger og mye mere til. Mangler ikke noe av utstyr heller..

Har allerede skrevet ønskeliste [:D]:
Fryseboks
Litt forskjellig hardangerbestikk
Vekkerklokke
Speil til å feste på nakkestøtten bak i bilen (vet ikke hva det heter, sånn som man kan se babyen i)
Lekekjede til bilstol

Til babyen skal vi ønske oss sengemobil. Vet ikke noe mer enda. Føler vi har det meste vi trenger, men dukker nok sikkert opp noe vi ikke har tenkt på.

En fredelig og koselig jul sammen med den lille og samboeren[:D]
Gleder meg kjempe masse!!![:D]

Til den lille blir d noe av de tingene vi mangler:
lekegrind
leketeppe
leker
vippestol
litt klær

jeg har det jeg trenger, en super samboer og snart en liten en. [:)]
gleder meg enormt til vi alle skal feire julen sammen.
håper det også kommer ordentlig med snø slik at vi får en hvit jul oppi det hele. :)

den lille skal få lekegrind av familien, det er det eneste som mangler.

hva jeg selv ønsker meg vet jeg ikke riktig.
syntes jeg har alt jeg [:D]

Sambo og jeg skulle kjøpe kjøleskap til hverandre, men nå har vi allerede gjort det. Så hva skal vi ønske oss da? Vi har ønsket oss litt penger til dette kjøleskapet også, så da går pengene til en skikkelig fancy espressomaskin.
Har en ikke fullt så fancy fra før, men den duger en så lenge.

Ellers så ønsker jeg med salatslynge, dobbelt vaffeljern i børstetstål og uggs støvler.

Til Kian er det leker som gjelder, til babyen, ulltøy.

Gleder meg så til å feire jul med familien, god mat og drikke og en hvit jul er ikke og forakte altså.

Tja...[:)]
Ønsker at jeg har masse energi siden vi får svigers på besøk i jula. [8D]

Så ønsker jeg meg masse snø og skikkelig julestemning med min nye lille familie. [:)]

Til veslemor skal vi ønske oss vippe stol, leke-teppe og leke ting.[:)]

til snuppa ønsker vi oss sengeuro, sengehimmel - engelsk broderi:), evt stativ til sengehimmel:)

ellers ønsker jeg meg skikkelig julestemning, med bra med snø og passe kaldt:)!

og at vi får det fint med snuppa og familien:)! gleder meg

Jeg har ett litt uvanlig juleønske i år, jeg ønsker meg nemlig nyvaska vinduer( har jo trossalt BARE 23 vinduer å 6 verandadører[:'(][:'(]) for det er noe jeg IKKE orker å gjøre selv.

Til lille gutt, vet jeg ikke hva jeg ønsker meg, blir glad for det jeg får( men håper litt på et armbånd med navn på da)

Jeg har det litt som dere.. Av fysiske ting, vet jeg ikke helt hva jeg ønsker meg..
Jeg ønsker at tuppa vår blir frisk og fin, jeg ønsker meg snø og ei fin jul[:)]

hmmm-..... jeg vet ikke hva vi ønsker oss...
men til julie har vi ønska oss vippestol og super nova babycall, som jeg vet vi får....

jeg og sambo skal kjøpe oss ny tv-benk og nytt tv, så det blir vell julepresang.. ellers ønsker jeg meg pulsklokke.. nå skal det trimmest :D

hva lille gulle ønsker seg vet jeg vell etter hun har komt.. hun får vell litt i barselgave:)

Back
Topp