Hva er inn nå??(frisyre)

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Eg tenker både sveis og farge! Eg trenger virkelig til noe nytt... Har pt en utvokst bob og gaaaamle lyse striber... Trenger forandring eg [;)] 

Så kom med tips og råd jenter [:D]

Stilig!! Men lurer på om eg våger å klippe meg kort... Kan du vurdere ut ifra bilde ka som kan kle meg eller??
Kult om du vil oppdatere litt ja [;)]

Slenger på et bilde fra i sommer, da kan du titte litt på ansiktsforma mi og sånt(meg i midten) [;)]

Utrolig kul sveis :) Skulle gjerne hatt håret slik, men tror ikke jeg kler det desverre!! Har ganske rundt hode, så føler meg rett og slett litt tjukk om jeg har kort hår [;)]

Men for de som kan ha det: GO FOR IT!!! Utrolig kult [:D]

ORIGINAL: Poseidon

Tja altså man har jo anatomiske foruttsettinger man kan føge(ansiktsform,hals,nakke,ører,+++++) Men det er ikke alltid man kan kun følge det,men ja,utifra ett bilde så kan jeg prøve og si hva du ville kledd,eller hva jeg ville gjort dersom du var en kunde hos meg[:D]

Men den frisyren du ser bilde av trenger ikke være så kort,jeg har klippt lengere varianter av den[:)]

La et bilde inn i innlegget over... [8D]
Eg har ikkje peiling på hår, og det virker som at de frisørene eg velger ikkje har det heller [8D]

Takk for det [:)]

Det nederste bildet du la ut nå, tok eg med til frisøren når eg skulle klippe bob, men det ble ikkje slik eg ville ha det...Litt gammel dame som klipte en litt mer stilren bob... Kanskje eg skulle prøvd en annen frisør til den!?
Eg bruker vanligvis bjorn axen spraypulver for volume og define hårspray til å fixere... Av og til en softwax som ekstra styling. Litt fall kanskje, men ikkje mykje...Svirper litt utover på eine siden når eg har kortere hår enn til skuldrene... Eg har fint hår, men mykje av det, så eg har ikkje løvemanke [8D]

Jeg har bob som er ganske kort i nakken og er skrådd ganske kraftig framover med tung lugg. Og fargen er rihanna rød. Litt knall farge, men stilig da. 

ORIGINAL: lille_oktoberspire

Jeg har bob som er ganske kort i nakken og er skrådd ganske kraftig framover med tung lugg. Og fargen er rihanna rød. Litt knall farge, men stilig da. 

Har du bilde? [:)] Høres stilig ut!

ORIGINAL: kasandre

Kan sende deg ett på pm senere i dag. Har lyst til å være annonym litt lenger her inne.

ORIGINAL: kasandre

Kan sende deg ett på pm senere i dag. Har lyst til å være annonym litt lenger her inne.

Den er grei [;)]

Back
Topp