Hva er "in" nå

• Trådstarter Trådstarter sjæfsTRØLLET
  • Opprettet Opprettet
S

sjæfsTRØLLET

Guest
Hvitt kjøkken og hvite møbler var "in" for 2 sek siden.... men var innom en møbelbutikk og en kjøkkenbutikk for litt siden og da er det ikke det lenger[8|]

Jaja... ikke at jeg må være "in"... for det er jeg ikke ser jeg...for jeg har ingen av delene...men noen som vet om en oppdattert nettside???[:D]

Jeg aner ikke hvilken nettside som er mest "oppdatert" akkurat nå.

Men jeg har fått inntrykk av at mange vil ha det koselige og litt gammeldagse, bestemorting med historie knyttet til seg. Litt nostalgisk kanskje. Mye sånt i interiørblader iallefall, men så er det selvsagt mange andre stiler også.
Tror det er in å være personlig og individuell, og da er vi plutselig kanskje ikke så individuelle likevel??[:D]

Selv har jeg lenge elsket gamle ting med historie, arvestykker, møbler og pynteting som har vært i familien lenge og som ser brukt ut.
Vugga vi brukte til lillegutt er det tippoldefar til samboeren min som har laget, og der er det dype spor etter fingrer og hender som har vugget den. ELSKER den[:D]
Kanskje jeg endelig er i ferd med å bli in?![:)]

Jeg vil påstå at det er hvitt som er in enda. I følge en undersøkelse Viivilla har gjort, vare det lyst, landlig, hvitt og shabby chic fleste nordmenn ville ha.

Back
Topp