hva er i hus?

Kaisa1

Gift med forumet

hei damer...

Litt nyskjerrig her jeg, hva har dere handlet inn til babyen?

jeg er så tullete sånn, har bare kjøpt vogndyne og ett trekk, funnet frem noen klær, ligger i kurv på badet, har ikke gjort noe med de....skal titte på vogn til fredag.

er så redd det skal skje noe....[:'(]

vogn,seng,dyne, litt klær, bleier, har bestilt bilsete gjennom forsikringa, badebalje og stellematte til babykommoden... tror jeg har det viktigste klart nå ja[:D][:D][:D]
De siste småtinga tar jeg helt oppunder termin så jeg har noe å drive med da også.
Syns det var greit å få i stand det viktigste før jeg ble veeeeldig diger...

Jeg har begynt nettopp med å storhandle[:D]

Har kjøpt ny seng m tilbehør, vogn og stellebord
+ endel klær (men ikke så mange - antar at det blir noen i gave)

Har også fått endel våtservietter og bleier (prøvepakker) som er greit å ha til å begynne med. Regner med å handle litt salver og slikt, men det er ikke noe hast med det riktig enda..

Ellers så tror jeg alt er under kontroll - men kommer nok til å småhandle frem til termin, det er jo alltid noe fint man finner i butikkene[:D]

Tror ikke du skal bekymre deg formye, nå når du har kommet så langt i svangerskapet. Det går som oftest bra!

Lykke til videre[:D]

Føler at det vi mangler nå er kun bilstol.

Vi har vogn, stelleveske, stellepute til å ha på vaskemaskina, sprinkelseng, dyne, dynetrekk og laken, tisselaken, vaskekluter og kluter. Har vaska alle klærne og lagt dem i kommoden. Har ei tåteflaske og en smokke. Har ordnet med babyolje, bleier, vaskeservietter og våtservietter.

har shoppet masse.. har alt utenom bryst pumpe og tåteflaske...

skjønner at jeg er litt hysterisk kanskje....
lurer egentlig på hvorfor jeg sliter sånn med den redselen der...
overgikk meg selv i dag , jeg og mannen handlet vogn, spurte hun vi kjøpte av om jeg fikk levert den tilbake om det skulle gå galt?
 jeg er litt paranoid tror jeg...

mangla seng (å alt til) å stellebord. ellers så har æ lite sånt anna småting som klær å anna utstyr.
men har fått d dyre utstyre i hus

Har alt fra forrige gang jeg.. hehe.. men alt er i krsand bortsett fra stellebord og vugge, men regner ikke med at det skjer noe før etter påske, så da skal vi ta med det vi trenger den første måneden til Stavanger... er jo bare to måneder nå til vi flytter til Krsand, så det er ikke no vits i å drasse med seg alt tror jeg....[:D]

Det vi fortsatt mangler er ei stellematte til badet, badebalje og et ekstra sengesett..... Ellers er alt, både lite og stort, i hus![:D]

Her er det ikke så mye som er i hus ennå[8|] Har kjøpt seng,men den er ikke skrudd sammen,har fått vogn i hus,men hvordan kan man "vaske" ei vogn? Alt som tilhører babyen ligger i en stor pose,bak alle eskene til kjøkken og baderomsinnredningen,men regner med at om 2 uker så kan vi begynne å fokusere litt mer på hva vi må ordne.[;)]

Molsy hvilken stelleveske har du kjøpt? Har sett litt på slike,men det er så mange forskjellige,vet ikke helt hva jeg ser etter.

ORIGINAL: fia

Her er det ikke så mye som er i hus ennå[8|] Har kjøpt seng,men den er ikke skrudd sammen,har fått vogn i hus,men hvordan kan man "vaske" ei vogn? Alt som tilhører babyen ligger i en stor pose,bak alle eskene til kjøkken og baderomsinnredningen,men regner med at om 2 uker så kan vi begynne å fokusere litt mer på hva vi må ordne.[;)]

Når jeg skulle vaske vogn så tok jeg ut alle delene av stoff og vasket i vaskemaskin. Så vasket jeg med salmiakk tror jeg på resten av vogna - inkl hjulene (fordi den var brukt da)

Og nå har vi bilstol! Så da er alt i boks! [:)][:)] Snille mamman min sponset bilstol. Det ble en Maxi Cosi Cabrio. 

Har stort sett alt fra før jeg... Men jeg har kjøpt leander vugge og tommy tub denne gangen!! Må liksom ha noe nytt[;)]

Vi har fått seng og det som hører til der. Så har vi kjøpt kombivogn, stellekommode med badekar, bilsete, stelleveske, pose til å ha i vognen, en god del klær og andre småting. Mangler ekstra sengesett, og flasker og sånne ting.
Gleder oss sånn til å ta det i bruk[:)]

( og Kaisa1, det kommer helt sikkert til å gå kjempe bra med både deg og babyen![:)])

ORIGINAL: fia

Molsy hvilken stelleveske har du kjøpt? Har sett litt på slike,men det er så mange forskjellige,vet ikke helt hva jeg ser etter.

Svarte deg i tråden min som heter høygravid [:)]

Her er alt i hus, med unntak av stellekommoden og bleiebøtten. Vi har kjøpt det, men ikke fått hentet det enda!

Back
Topp