hva er grunnen til..

Finnsikkemer

Forumet er livet
at noen blir kvalme, mens andre ikke merker noe til det??! er det noe grunn til det liksom? eller er det bare at vi er forskjellige??

er ikke mangel på hormoner her om dagen ihvertfall :P jeg er bare litt uggen på kvelden.. men ikke kvalm.. men ja.. mulig det har med hormoner å gjøre :)

Tror det er at noen reagerer på hcg hormonet, mens andre gjør det ikke. Var hvertfall det jordmor sa til meg :)

Jeg har ikke vert kvalm i det hele tatt, men noen plager med "menssmerter" andre som har det og ?

Gikk ned flere kg forrige graviditet pga kvalme og oppkast. Nå er jeg bare litt uggen. Lurer også på hvorfor.... Blir automatisk bekymra da:(

var ikke kvalm forrige gang. og ikke denne gangen heller. kun uggen på kvelden etter mat. formen er egentlig veldig bra :) men merker at livmora og kroppen jobber. for det murrer og strekker nede i magen ja:)

var ikke kvalm forrige gang. og ikke denne gangen heller. kun uggen på kvelden etter mat. formen er egentlig veldig bra :) men merker at livmora og kroppen jobber. for det murrer og strekker nede i magen ja:)
Har det likt som deg:) håper det er pga. Reaksjonen på hcg.:)

Ikke vet jeg.. Men gleder meg til det går over, for å si det mildt. Er kvalm stort sett hele tiden, forutenom midt på dagen. Verst er det på morgenen. Begynner på jobb 0430, så kroppen får vel sjokk, men på kveldene kan jeg jo slappe litt mer av når jeg er trøtt, sliten og kvalm. :)

Var null kvalme med gutta... Denne gangen kommer den i bølger med mye kvalme, ikke spydd enda men vært nære på mange ganger

Back
Topp