Hva er greit og ikke med offentlig amming??

I Norge har jeg ikke problemer med det... Men når jeg drar til Asia og muslimske land vil jeg respektere det er annerledes der enn i Norge. Og er det tilrettelagt med Ammerom så ville jeg brukt det;)

Ammer offentlig, men dekker meg til slik at man egentlig ikke ser hva som skjer :) hva andre gjør er opp til de! Naturlig er det jo uansett :)

Alt er greit! Om folk blir støtt av å se en pupp bør de ta seg en bolle! Det er helt naturlig, synes det er helt tullete at folk skal ta seg nær av litt nakenhet.

Kan også legge til at min minste som ammer nå trenger ganske mye pupp ute for å spise, holder ikke med en cm glippe på bh'n, og det får han selvfølgelig. Dessuten er han jo nysgjerrig, så må se seg litt rundt. Men jeg sitter jo ikke hjemme hele dagen av den grunn :-P setter meg jo ikke klint inntil noen ukjente, men ser heller ikke no grunn til at man skal ta så hensyn til andre .. prøver jo alltid å huske klær som kan dras ned gjerne da i stede for opp, folk skal heller få slippe å se mageflesket mitt liksom :-P

Jeg mener at amming er en helt naturlig ting, da det faktisk er snakk om å gi mat til babyen sin :) Har aldri opplevd å bli tilsnakket under amming, og om de hadde gjort det, skulle de jammen fått høre det :P Det er jo ikke snakk om å slenge puppene ut og blotte seg helt. Man kan fint dekke seg til med genseren, en poncho eller en gulpeklut/håndkle sånn at man ikke ser noen ting :)

Back
Topp