M
Moderator Kine
Guest
Da tenker jeg på alt man kan ha til babyen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det jo litt aldersforskjell på dine, og bilstoler har jo en begrensning på at de ikke skal brukes etter for mange år pga fare for svikt i materialet. Men jeg regner med du mener det går greit å arve bilstoler dersom man har unger med få år mellom? Er jo helt utrolig sløsing å kjøpe helt nye bilstoler annenhvert år, og totalt unødvendig med tanke på sikkerhet. Hos oss har vi kjøpt bilstolene nye, men alle ungene bruker dem etter tur så lenge de er hele og i orden og vi vet de ikke har vært i noen ulykke. Vi har to barn, venter nr 3 og det er omtrent akkurat to år mellom alle.Samme mening som over. Her bruker minste største sine gamle sko som reservesko, ikke hovedsko.
Så vil jeg IKKE arve f.eks smokk, og når den tid kommer, flasker..
Heller ikke gamle bilstoler!
Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Derfor jeg skrev gamle bilstoler...Nå er det jo litt aldersforskjell på dine, og bilstoler har jo en begrensning på at de ikke skal brukes etter for mange år pga fare for svikt i materialet. Men jeg regner med du mener det går greit å arve bilstoler dersom man har unger med få år mellom? Er jo helt utrolig sløsing å kjøpe helt nye bilstoler annenhvert år, og totalt unødvendig med tanke på sikkerhet. Hos oss har vi kjøpt bilstolene nye, men alle ungene bruker dem etter tur så lenge de er hele og i orden og vi vet de ikke har vært i noen ulykke. Vi har to barn, venter nr 3 og det er omtrent akkurat to år mellom alle.