Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det i den?Ja jeg vil gjerne prate med de før fødselen. Jeg har en svær koffert med meg fra Brussel som de skal bruke for å hente ut stamceller fra navlestrengen med. Så de må bare være forberedet når jeg kommer
Jeg er faktisk litt spent selv, tror ikke jeg skal rote i den. Men noe utstyr, det viktigste er vel selve beholderen en skal fryse ned dette her i rett og slett. Blir spennende å se om de har peiling. De har lovet at de kan det så... Må jo bare stole på dem vel?!? HeheHva er det i den?
Jeg er faktisk litt spent selv, tror ikke jeg skal rote i den. Men noe utstyr, det viktigste er vel selve beholderen en skal fryse ned dette her i rett og slett. Blir spennende å se om de har peiling. De har lovet at de kan det så... Må jo bare stole på dem vel?!? Hehe
Viktigste grunner er vel fordi min sønn fikk leukemi i mai, og fikk stamcelletransplantasjon nå i september. Da måtte han få fra en donor, ikke sikkert de kunne brukt hans egen, men hadde vært mindre risikofylt. Å fryse ned stamceller er en investering i barnas helse om Kjempe fin det skulle skje noe. I fremtiden vil de kunne dyrke fem både organer og lemmer med stamceller. Så rett og slett for å være på den sikre siden. De gjør det ikke i Norge enda, dessverre. Så må til utlandet, men det virker helt ok lettvint og prisen ligger på en 20-25k.Jeg mååå bare spør, hvorfor har dere besluttet å fryse den ned?