Hva er greia med....

Frk. Tvert I. Mot skrev:

Drømmeren skrev:

TonjeJenta skrev:
Neh.. oppførsla til selgere på feriesteder... det er bare slitsomt og falskt. Utover det har jeg vel svært lite erfaring med grekere og tyrkere. Grekere kan jo være blonde og blåøyde vel.... Tyrkere er vel ofte mørkere. Jeg er ikke så glad i brune øyne... de er så intetsigende.. om man så er norsk, svensk, tyrker.. mørk eller blåhvit. :-S Så det er mer med at jeg er sær og ikke folka i seg selv... men en ferieflørt med en norskboende eller vanlig (ikke turistselger) fra de landa... sikkert.. den gangen jeg var ung og ugift ;-)

Hehe får ikke håpe du får barn med brune øyne da

Tviler på at hun vil synes barna er mindre nydelige da, selv om hun ikke tiltrekkes av brune øyne....

Regner jo ikke med det da.. derav tunge trynet bakemoticon

At de er ekle, er bare dumt å si, men ofte sagt på grunnlag av at en kun har møtt på strandløver med konstant reisning på en eller annen chartertur. Selv liker jeg best mørke menn, synes blonde og blåøyde er blasse og uten særtrekk og rene linjer. 

Ja du jeg har lurt på samme tanken...
Er vel litt rasistiske trekk ute å går tenker jeg..

Jeg liker ikke mørke (hårete) menn. Jeg liker heller ikke blånde menn med blå øyne. Jeg liker de litt kjedelige med sandfarget hår og fregner.
Trenger vel ikke være rasist bare fordi man ikke blir tiltrukket av mørke menn vel?

Sonja Borge skrev:
For min del har det med oppførsel å gjøre. Jeg synes menn fra Spania, Italia, Hellas...ja, sør-Europa generelt er veldig flørtete og oppmerksomme. Det er ikke helt min smak. Jeg tar det ikke på alvor og tenker at de er sånn mot alle, så de får meg ikke til å føle meg spesiell.

Min smak er mer trauste, treige, sjenerte nordmenn som bruker et halvt år på å bli kjent med meg.

Jeg er vel ganske traust selv. :-)

Veldig enig jeg:)

Minner meg om ungdomsskolen da jeg ble kalt "pakkiselsker" fordi jeg våget meg utenfor "normen" om at andre enn de jeg gikk i klasse med kunne være kjekke.

Var ikke så nøye at de ikke var pakistanere, de var jo brune...

Men "æææsj de er ekle" er vel at de kun og bare tenker på Georgios på stranden som smisker og selger seg inn, og glemmer at grekere (eller tyrkere da) er men enn bare de på stranden. Og så fort "you lucky girl, you are so beautiful, I like you so much"-linja blir dratt, så ser man ikke utseende lenger pga personligheten.

Og så har man jo forskjellig smak da.

¤Woolfmother¤ skrev:
Virker det som jeg forsvarer det? Det bare overrasker meg at så mange syns de er ekle. Sikkert litt som at jeg ikke finner bleke, blonde gutter med blå øyne og ikke et hårstrå på kroppen spesielt tiltrekkende heller. Hvis noen ser en sånn en å sier "oh han var kjekk" så sier ikke jeg "ææææsj, nei fy faen han var ekkel!"

Sign

Jeg synes de fleste er litt for mørke og hårete.. har vært flere ganger i Hellas, og en gang i Tyrkia - men har kun møtt EN kjekk mann der. Og han var til gjengjeld skam-pen.. 

Imogene skrev:
Jeg synes de fleste er litt for mørke og hårete.. har vært flere ganger i Hellas, og en gang i Tyrkia - men har kun møtt EN kjekk mann der. Og han var til gjengjeld skam-pen.. 

Hver gang jeg er i Hellas ser jeg mange rett og slett deilige menn, men jeg lar meg aldri sjarmere av replikkene deres. Jeg ser på de da! For de ser jo bra ut!
har aldri vært i Tyrkia, men de tyrkiske gutta jeg vet om her i Norge er ikke akkurat så ille å se på :P

Back
Topp