Hva er greia med....

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
jeg syns at grekere og tyrkere er godt over gjennomsnittet kjekke!
Jeg må alltid se en gang ekstra på menn fra de traktene.
Ofte møtes det med "æsj, de er jo ekle" - kan noen fortelle meg hvorfor de er ekle?? Jeg syns ikke det jeg!
De gangene jeg er i Hellas blir jeg naturligvis overfalt av interesserte menn, jeg er jo trossalt nordisk, men jeg avviser fordi jeg ikke er intr i å innlede et ferieforhold med en som drar samme regla neste uke. er ikke intr i å innede et ferieforhold at all!
Hadde jeg derimot blitt bedt på date av en tyrker eller greker her hjemme er det ikke sikkert jeg ville avvist så bastant!
Så hva er greia med *æsj, de er jo så ekle*??

Det har vel med smak og behag å gjøre?

Jeg syns i utgangspunktet ikke at mørke, hårete personer er tiltrekkende. 

FancyPants skrev:

sign!

FancyPants skrev:

Enig. De jeg personlig har møtt har også hatt litt spesiell kroppslukt, har sikkert med kostholdet å gjøre, som ikke tiltaler meg.

Syns det er kjempekjekke jeg å!!!

Jeg har egentlig ikke lagt merke til så innmari mye hår jeg!? Og helt ærlig, så syns jeg at menn skal ha litt hår på kroppen...
Ikke har jeg vært bortpå å snust på de heller, så ang kroppslukt aaaaner jeg ikke.
Men ja, jeg syns de ser veeeldig bra ut!

Av nordmenn så foretrekker jeg de med mørkt hår, brune øyne og kraftige øyenbryn også. Selv om pappa`n til ungene har knallblå øyne.

FancyPants skrev:

Haha, kunne ikke sagt det bedre selv :)  

¤Woolfmother¤ skrev:
Jeg har egentlig ikke lagt merke til så innmari mye hår jeg!? Og helt ærlig, så syns jeg at menn skal ha litt hår på kroppen...
Ikke har jeg vært bortpå å snust på de heller, så ang kroppslukt aaaaner jeg ikke.
Men ja, jeg syns de ser veeeldig bra ut!

Av nordmenn så foretrekker jeg de med mørkt hår, brune øyne og kraftige øyenbryn også. Selv om pappa`n til ungene har knallblå øyne.

Og det er jo helt greit det. Jeg har ingen problemer med å forstå at ikke alle liker de samme typene som jeg gjør, og jeg føler heller ikke at jeg må forsvare hvorfor jeg liker de jeg liker. Hvorfor føler du at du må det?
Det er jo ikke noe rett og galt svar her. Jeg syns ikke det er feil av deg å like mørke menn, selv om jeg ikke liker det. 

For meg er "æsj de er ekle" et prepubertalt utsagn som de aller fleste bør ha lagt fra seg som 14åringer. 

Virker det som jeg forsvarer det? Det bare overrasker meg at så mange syns de er ekle. Sikkert litt som at jeg ikke finner bleke, blonde gutter med blå øyne og ikke et hårstrå på kroppen spesielt tiltrekkende heller. Hvis noen ser en sånn en å sier "oh han var kjekk" så sier ikke jeg "ææææsj, nei fy faen han var ekkel!"

Jeg synes mange gutter er kjekke , samme hvilken farge de er...
Og ja jeg har likt noen mørkhuda gutter jeg også..

synes noen av de er kjekke og noen ekle - på samme måte med alle nordiske menn...

Synes mange av de er kjekke, men lar meg ikke smigre av de jeg møter i syden, de prøver seg på alt med puls.

Neh.. oppførsla til selgere på feriesteder... det er bare slitsomt og falskt. Utover det har jeg vel svært lite erfaring med grekere og tyrkere. Grekere kan jo være blonde og blåøyde vel.... Tyrkere er vel ofte mørkere. Jeg er ikke så glad i brune øyne... de er så intetsigende.. om man så er norsk, svensk, tyrker.. mørk eller blåhvit. :-S Så det er mer med at jeg er sær og ikke folka i seg selv... men en ferieflørt med en norskboende eller vanlig (ikke turistselger) fra de landa... sikkert.. den gangen jeg var ung og ugift ;-)

Tøsefaen skrev:
Synes mange av de er kjekke, men lar meg ikke smigre av de jeg møter i syden, de prøver seg på alt med puls.

*nikker* jeg børster vekk, de. Håper jeg skrev det også?
Men de ser jo bra ut fordiom!
De som er i Norge er jo ikke pågående

TonjeJenta skrev:
Neh.. oppførsla til selgere på feriesteder... det er bare slitsomt og falskt. Utover det har jeg vel svært lite erfaring med grekere og tyrkere. Grekere kan jo være blonde og blåøyde vel.... Tyrkere er vel ofte mørkere. Jeg er ikke så glad i brune øyne... de er så intetsigende.. om man så er norsk, svensk, tyrker.. mørk eller blåhvit. :-S Så det er mer med at jeg er sær og ikke folka i seg selv... men en ferieflørt med en norskboende eller vanlig (ikke turistselger) fra de landa... sikkert.. den gangen jeg var ung og ugift ;-)

Hehe får ikke håpe du får barn med brune øyne da

¤Woolfmother¤ skrev:

Tøsefaen skrev:

*nikker* jeg børster vekk, de. Håper jeg skrev det også?
Men de ser jo bra ut fordiom!
De som er i Norge er jo ikke pågående

Ja det er jeg enig i, de er veldig tiltrekkende de fra middelhavslandene og rundt der.

Drømmeren skrev:

TonjeJenta skrev:

Hehe får ikke håpe du får barn med brune øyne da

Tviler på at hun vil synes barna er mindre nydelige da, selv om hun ikke tiltrekkes av brune øyne....

For min del har det med oppførsel å gjøre. Jeg synes menn fra Spania, Italia, Hellas...ja, sør-Europa generelt er veldig flørtete og oppmerksomme. Det er ikke helt min smak. Jeg tar det ikke på alvor og tenker at de er sånn mot alle, så de får meg ikke til å føle meg spesiell.

Min smak er mer trauste, treige, sjenerte nordmenn som bruker et halvt år på å bli kjent med meg.

Jeg er vel ganske traust selv. :-)

Back
Topp