Hva er greia med "liker"

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
på facebook[&:]

Jeg skrev på statusen min her en dag "jeg er skikkelig, skikkelig sliten og ganske så lei..."

Hvorav 15 stykker av mine venner liker dette. Si meg en ting, er jeg et så dårlig menneske at 15 stykker digger at jeg er syk[&:]

Bare lurer litt lissom[&:]

*liker* [:)]

Folk trykker "liker" på alt tror jeg, siden vi ikke har en "liker ikke" knapp [8D]

sikker på at de ikke trykket for så å trykke, *liker ikke*... det gjør jeg av  og til[8|]

ORIGINAL: KariKanin

sikker på at de ikke trykket for så å trykke, *liker ikke*... det gjør jeg av  og til[8|]

hah, for å uttrykke likerikke liksom? [8D][:D]

ORIGINAL: Sjakkruta

Folk trykker "liker" på alt tror jeg, siden vi ikke har en "liker ikke" knapp [8D]

Da ville jeg heller skrevet "klem" eller noe sånt[:)]
Går ut i fra det var for å vise sin oppmerksomhet, men syns det er litt snodig[:D]

ORIGINAL: septembersnupp

mhm..

mye det samme som veninna mi som ikke klarte bestemme seg i idol finalen 2003 og stemte en stemme på kurt og en på gaute..... jaaahh,,....

ORIGINAL: Greven av gral

ORIGINAL: Sjakkruta

Da ville jeg heller skrevet "klem" eller noe sånt[:)]
Går ut i fra det var for å vise sin oppmerksomhet, men syns det er litt snodig[:D]

Ja jeg også hadde gjort det, men er vel for mye jobb for enkelte [8|][8D]

mhm..

mye det samme som veninna mi som ikke klarte bestemme seg i idol finalen 2003 og stemte en stemme på kurt og en på gaute..... jaaahh,,....

[:D] Kjekt[:D]
Da kan ho ikke bli skuffa etterpå[:D]

ORIGINAL: Greven av gral

mhm..

[:D] Kjekt[:D]
Da kan ho ikke bli skuffa etterpå[:D]

neeei, men hu kunne spart en tier.....

facebook gjennomgår til stadighet masse forandringer.. Jeg skjønner ikke helt hvorfor de ikke klarer å "fikse" fram en : liker ikke .. knapp....' Da hadde alt/masse vært lettere.. Ofte leser jeg sånne statuser , hvor jeg vil bare vise at jeg bryr meg, men om jeg hadde trykket på liker hadde det vært feil typ: sykdom o.l

Liker ikke - knappen skulle helst vært opfunnet igår...

ORIGINAL: Hilly77

facebook gjennomgår til stadighet masse forandringer.. Jeg skjønner ikke helt hvorfor de ikke klarer å "fikse" fram en : liker ikke .. knapp....' Da hadde alt/masse vært lettere.. Ofte leser jeg sånne statuser , hvor jeg vil bare vise at jeg bryr meg, men om jeg hadde trykket på liker hadde det vært feil typ: sykdom o.l

Liker ikke - knappen skulle helst vært opfunnet igår...

ja, skjønner ikke at det kan være så vanskelig[;)]

Jeg har klart å trykke Liker på helt feil ting pga forskyvninger i bildet osv enkelte ganger..

Back
Topp