• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hva er generell diskusjon nå da!?

Lucki83

Gammelt medlem
VIP
Bare generelt om svangerskap og barn,som har sine egen sider fra før!?[8|]
Blir forvirra jeg nå...

Du, jeg lurer på akkurat det samme. Skjønner ikke noe jg. Spør du meg så har vi to generelle forum nå...

(oi, ble litt tull på vedlegget......., skulle ikke være med...)

Noe sånt ja...
Generell diskusjon er jo generell- med andre ord det meste,ikke bare svangerskap/barn!
Vi har jo eget forum for svangerskap m/terminklubber, egne sider for foreldre til barn på 1år/2år/3år og "månedsklubber" for barna det første året.
Så de temaene for det går jo under der,og burde ikke være under generell diskusjon...[8|]
Og nå et skravleforum!? Haaalooo....
Brukere her har snakka om å få rydda opp,men nå trengs det jo virkelig opprydding!!!

Har sagt det flere ganger jeg også. Blir nesten for mange forum nå syns jeg. Hva skal en snakke om/ikke snakke om på generell da? Har inntrykk av at vi kan snakke om hva vi vil her på skravlesiden... Ble for mye rot på kort tid tror jeg[&:]

Tydeligvis ikke...
En får putte innlegga etter humør kanskje![;)]
Om ikke det blir feil og...[8|]

Men det var vist for mye "tulleinnlegg"/"useriøse innlegg" på generelt og noen likte jo ikke dette og da har de opprettet et skravleforum der du kan snakke om hva du vill.

Så lurer jo virkelig på hva som skal bli snakket om på generelt....[8|]

Da skal vi sikkert snakke om hus-mus ting, vaskemiddler og strikking og sånn... (ikke ment å fornærme de som driver håndarbeid, strikker selv jeg altså). Må da gå an å si hei og hopp med en vist uten at noen syns det blir tull?? Sånne ting trenger man når man går hjemme og snakker babyspråk[:D]

Så det neste som blir nå er vel da brått at selve "generell diskusjon" ikke fins mer...[8|]
For da er det jo plutselig ikke noe å snakke om der!
Ja,ja- vi får holde oss her da,vi som vil prate om vanlige ting...
Så kan de andre holde seg vekk- altså de som ikke tåler dagligdags prat![:-]

Været har jo ikke med barn og svangerskap å gjøre...
Og pergotime har jo med før svangerskapet å gjøre![8|]

ORIGINAL: Ella

Da skal vi sikkert snakke om hus-mus ting, vaskemiddler og strikking og sånn... (ikke ment å fornærme de som driver håndarbeid, strikker selv jeg altså). Må da gå an å si hei og hopp med en vist uten at noen syns det blir tull?? Sånne ting trenger man når man går hjemme og snakker babyspråk[:D]

Hehehe[:D][:D]*applaus*

ORIGINAL: Aftenstjerne

Der skal man snakke om været og saklige ting antar jeg som pergotime og sånn[8|]

Ja, for været har jo så mye med unger å gjøre....[;)][:D]

Men hva er da generell diskusjon om barn og sånn da? Skjønte ikke jeg ble for innviklet for den store hjernen min.

Hva skal vi snakke om da dere gale jenter?

Vi kan snakke om.........ALT VI VIL dere gale damer[:)]

Ja,får håpe det ikke vedvarer![;)]
Men vi som ikke bare snakker barn og svangerskap skal tydeligvis holde til her på skravleforumet...
Så holder vi oss her og er hyggelige så kanskje vi slipper å få sletta innlegga våre!

Begynner de å slette innlegg her også, skjønner jeg hvertfall ingen ting! Nei, her skal vi kose oss altså[:)]

Da kreves det et par gode forslag til samtaler og at noen ikke bryr seg.
Hva med å snakke om sexy undertøy?Franskåpning, ja eller nei?

Back
Topp