Hva er galt med dusjen?!

x1xBitzyh

Forumet er livet
hver gang vi dusjer er hele gulvet bløtt! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! onkel har garantert brukt noen ufaglærte billige folk til å legge fliser for vannet løper mot døra og IKKE sluket!

Jeg har stått og renset og vasket den greia som ligger nedi sluket.. YAKK!.. men det har kun redusert problemet![:'(] har og prøvd plumbo.

Hva annet kan man gjøre?

Hellingen i gulvet er tydeligvis ikke god nok..

ORIGINAL: Rebecca85

Ring onkelen din og be han fikse det [;)]
prøvd...
meg: "heisann, duuuh... har du fått polakker til å legge fliser på badet eller?"
han: "nei det har jeg ikke, alt er som det skal være"
meg: "vi har oversvømmelse hver gang vi skal dusje fordi vannet renner mot døra"
han: " nei det tror jeg ikkenoe på, alt er som det skal være"

billig er bra er hans motto![8D]
Hmm... ville vært litt moro å se hvor mye helning er på gulvet når min kjære kommer hjem[8D]

ORIGINAL: Bitzyh

prøvd...
meg: "heisann, duuuh... har du fått polakker til å legge fliser på badet eller?"
meg: "vi har oversvømmelse hver gang vi skal dusje fordi vannet renner mot døra"

Hmm... ville vært litt moro å se hvor mye helning er på gulvet når min kjære kommer hjem[8D]

Kjip onkel [8D] vil vel ikke innrømme at han valgte feil personer til jobben[:D]

Jaja, du får leve med det eller flytte [:D] han gjør nok ikke noe med det..

prøvd...

Kjip onkel [8D] vil vel ikke innrømme at han valgte feil personer til jobben[:D]

Jaja, du får leve med det eller flytte [:D] han gjør nok ikke noe med det..
*pust* er kun 2-3 år igjen![8D] men ja... skikkelig kjip der! skulle sett verandaen vår! han hyret en gjeng polakker til å male huset og de har ikke fjernet hverken spiker eller tråder[8D], ALT er innkapslet i maling

ORIGINAL: Bymusa

du får kjøpe en baderomslist å klistre i dusjen, sånn at vannet ikke kan renne mot døren.
sånne har de over alt i butikker? coop, biltema og slike?

du får kjøpe en baderomslist å klistre i dusjen, sånn at vannet ikke kan renne mot døren.
sånne har de over alt i butikker? coop, biltema og slike?

tror det, vil tippe de er ganske billige og
Takk, du er en reddende engel!![:D]

Hender man må bruke plumbo flere ganger. Alternativt er det helningen på gulvet som er feil. Da bør du ha fagfolk til å ordne dette. Det kan bli dyrt [8|]

Back
Topp