Hva er forskjellen?

ORIGINAL: Arianne SmartASS

ORIGINAL: *Meya*

Jeg konfronterte fyren, og han sa at han mente det annerledes hehehe... Excuses excuses...

Tror det blir litt av begge deler, eller at vi kjører lenger enn langt og drar til Göteborg...

Åh, kanskje han mente svensk tid.[8D]

Göteborg er gull.[:)]

Mhm vet... En liten tur innom somalier-sjappene i Angered...

Onkelen min bygget Angered for 40 år sia hehe. Jaja, var med på det da ;)

Vet du forresten om de har noe ala isterband halal-versjon? Og tykke falunkorv? Og svensk leverpostei, typ arbogapastej?

Onkelen min bygget Angered for 40 år sia hehe.

Dæven[:D]

Vet du forresten om de har noe ala isterband halal-versjon? Og tykke falunkorv? Og svensk leverpostei, typ arbogapastej?

1: Høyst sansynlig ikke, det kan jeg aldri tenke meg finnes.[8D] Lage selv..?[:-]

2: Næsj.. Finner jo noe som ligner, men det er slett ikke det samme.

3: Aldri sett desverre.[:(] *hulk* Kan si "lage selv?" her og, men arboga er i en klasse for seg.[&o]

Det er såååå tragisk [:(][:(][:(][:(]

Trodde de var kommet litt lenger på halal i Sverige, siden det er så mange svenske muslimer, men de spiser kanskje bare jallamat de og...

Hvis du tar Sandefjord-Strømstad så tar det ca 15 min fra Strømstad til Svinesund! Kommer riiiiimelig langt inn i Sverige på 4 timer. Lenger enn Gøteborg![8D]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Kommer vel an på hva du skal ha...
Regner med det ikke er Systembolaget du skal på? Det er i hvert fall i Strømstad.
Ellers har de veldig mye på Svinesund/Nordby.

Nei, vi skal ikke til Systembolaget.

Er vel mere utvalg av feks halal-mat på Svinesund, men det er lengre å kjøre liksom. Så vi blir ikke helt enige hehe.

bor dere i sverige da eller?
det er jo lenger til strømstad enn til svinesund

Back
Topp