Hva er forskjellen?

*Meya*

Forumet er livet
Svinesund kontra Strømstad?

Ja, det lurer jeg på i kveld... Hva er best?

Flere butikker og mer å se på i Strømstad.

Kommer an på formålet..
Vi pleier å ta begge delene, men svinesund er best om det er pga mat.
Annen shopping legger vi til Nordbysenteret.

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Kommer vel an på hva du skal ha...
Regner med det ikke er Systembolaget du skal på? Det er i hvert fall i Strømstad.
Ellers har de veldig mye på Svinesund/Nordby.

Nei, vi skal ikke til Systembolaget.

Er vel mere utvalg av feks halal-mat på Svinesund, men det er lengre å kjøre liksom. Så vi blir ikke helt enige hehe.

strømstad er en koselig by man kan dra på ferie til, eller litt utenfor[:)] gå rundt i gater å se i koselige butikker++, svinesund er ren shopping, skal man ha klær er Nordbysenteret best.

Vi pleier å handle på Nordby.

Strømstad tar vi gjerne turen til på sommeren. Svinesund syns jeg er blitt gammelt og slitt, så ikke så ofte vi legger turen dit.

ORIGINAL: merete_80

Vi pleier å handle på Nordby.

Strømstad tar vi gjerne turen til på sommeren. Svinesund syns jeg er blitt gammelt og slitt, så ikke så ofte vi legger turen dit.

jeg å![:)]

ORIGINAL: *Meya*

Regner med det ikke er Systembolaget du skal på? Det er i hvert fall i Strømstad.

Er vel mere utvalg av feks halal-mat på Svinesund, men det er lengre å kjøre liksom. Så vi blir ikke helt enige hehe.

Det skiller 10 min kjøring !!

Strømstad ligger ikke langt unna svinesund da[;)]

ORIGINAL: Charl0tte

Det skiller 10 min kjøring !!

Øøøøh gubben sa at det tar fire timer lenger å dra til Svinesund kontra Strömstad... Da har jeg jo det å slå i bordet med... [8D]

Neida, det var egentlig motsatt.[:)] Enda mer å velge i i Strömstad.
Men den butikken vi pleide å handle mest i, åpna en til butikk på Svinesund. Har ikke vært i den jeg da, siden det var i samme vaset som vi flytta, men nå hadde det i såfall vært ett fett hvor vi hadde dratt.
Tenker du Euro-Cash, så har du rett i at Svinesund er best.

Tenker du litt "tur" så er jo Strömstad en plass[:D], mens på Svinesund-handleområdet finner du bare butikk midt i intet.[8D]

ORIGINAL: Beckymams

Hehehe Svinesund kommer før Strømstad altså [8D]

Vell, vi kommer med båten da, mindre kjøring og koselig for de andre med båttur.

Øøøøh gubben sa at det tar fire timer lenger å dra til Svinesund kontra Strömstad... Da har jeg jo det å slå i bordet med... [8D]

Haha, hvor fikk han det fra!??[:D]

ORIGINAL: Beckymams

Hehehe Svinesund kommer før Strømstad altså [8D]

Spørs hvilken vei man kommer, eller..?[:D][8D][:-]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Vet ikke... Sikkert noe han bare slengte ut for å skremme meg... :D

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Vet ikke... Sikkert noe han bare slengte ut for å skremme meg... :D

Hehe, ja[:D]

Men, vet ikke om det ble noen konklusjon her jeg.

Kommer an på hva dere er ute etter.[:)]

Og nå vet du at det ikke tar 8timers kjøring å svippe innom begge steder.[8D]

Jeg konfronterte fyren, og han sa at han mente det annerledes hehehe... Excuses excuses...

Tror det blir litt av begge deler, eller at vi kjører lenger enn langt og drar til Göteborg...

Jeg konfronterte fyren, og han sa at han mente det annerledes hehehe... Excuses excuses...

Tror det blir litt av begge deler, eller at vi kjører lenger enn langt og drar til Göteborg...

Åh, kanskje han mente svensk tid.[8D]

Göteborg er gull.[:)]

Back
Topp