Hva er forskjellen på Cybex Sirona og Cybex Siron M2 i-size?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Kan begge disse vendes mot siden?
Rommer de like store barn, eller er et av de lenger i ryggen enn det andre?

Noen som vil dele gode og/eller dårlige erfaringer?

Har en gutt på 7-8 mnd som er 7,9kg og 71cm.

Cybex sirona m2 i-size kan ikke snus til siden, men vi er veldig fornøyd med det selv om:) Lille er 9 mnd neste uke, og sitter veldig fint i det

Cybex sirona m2 i-size kan ikke snus til siden, men vi er veldig fornøyd med det selv om:) Lille er 9 mnd neste uke, og sitter veldig fint i det

Vet du om det er bedre plass i det ene eller det andre? :)
Tror ikke akkurat at vår lille blir svær på noen år da...

Vet du om det er bedre plass i det ene eller det andre? :)
Tror ikke akkurat at vår lille blir svær på noen år da...
Fant vel ut at m2 i-size var litt større. Var derfor jeg gikk for den :) Og lille her er ikke så stor han heller, så har nok sete i noen år. Tror jeg hadde fått hun på snart 5 nedi og (hun er ikke så veldig stor hun heller :p)

Hadde vist tatt screenshot av målene når jeg prøvde å bestemme meg.
Sirona : lengde 680 bredde 440, høyde 635 mm
M2 i-size: lengde 720, bredde 440, høyde 660 mm. Så er ikke så alt for store forskjeller :)

Hadde vist tatt screenshot av målene når jeg prøvde å bestemme meg.
Sirona : lengde 680 bredde 440, høyde 635 mm
M2 i-size: lengde 720, bredde 440, høyde 660 mm. Så er ikke så alt for store forskjeller :)

Er lengde fra brett og til bak på setet? Og høyde fra der barnet sitter og til toppen bak nakken? :) Var jo minimale forskjeller da.

Er lengde fra brett og til bak på setet? Og høyde fra der barnet sitter og til toppen bak nakken? :) Var jo minimale forskjeller da.
Ja, vil tro det, men er ikke helt sikker :p Nei er ikke store forskjellen på de. Blir 6,5 cm forskjell på høyde/lengde :)

Back
Topp