Hva er favorittmaten i dag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Jeg hadde lyst på pizza til middag forleden, mannen laget det. Å når jeg kjente lukta startet jeg å spy. Å der satt jeg på badet i godt en time. Stakkars mann!
Jeg har spist veeeldig mye bixit sjokolade kjeks. Jeg har måttet spise det jeg har lyst på akkurat der å då, hvis ikke får jeg ikke i meg mat. Åsså føles det ut som jeg er kjempe sulten, men når jeg starter å spise så er jeg bare kvalm.

I dag hadde jeg bare lyst på burger til middag. På mandag fikk jeg skikkelig lyst på makaroniform med pølser, så det ble det i går. Har ikke spist det på 10 år eller noe..

Hjemmelaget tomatsuppe og pannekaker. Haha. Aldri spist den komboen før. Eller likt noen av delene. Men det var det første jeg kravet i dag... tenkt på deg hele dagen

Blir bare dårlig av å se mat generelt, men taco er det eneste som kan minnes fristelse

Ikke mye mat som fristet med jordbærpikenes kylling og bacon salat slår aldri feil :D
Eller pommes frites

Fisk.. Fiskekaker fra fiskebutikken, fish n chips, bokna fisk.. Hmm.. Ja åsså 7up å drikke. Dette er noe jeg sjeldent spiser eller har lyst på tul vanlig hehe.

Fisk.. Fiskekaker fra fiskebutikken, fish n chips, bokna fisk.. Hmm.. Ja åsså 7up å drikke. Dette er noe jeg sjeldent spiser eller har lyst på tul vanlig hehe.

Fiskeboller til middag i dag. Etter å ha sittet å brekt meg i bilen på vei hjem fra barnehagen var det ikke beste lukta å komme hjem til... men smakte greit da [emoji5]

Alt som er salt!

I dag har ikke noe fristet :sour:

Back
Topp