Hva er favoritten på tven da?

*LykkeligMamma*

Forumet er livet
Hær er det postmann pat, å når hun vil se det, så finner hun fram fjernkontrollen og sier post pat, mjau![:D] hehe... Å det er OFTE!!![:)] Men kan jo ikke se på det hele tia heller.. hehe...[:)] 
Men hun er så søt da![:)] 

Mie er ikke veldig intr i tven...men når HANDY MANNY kommer da danser hun etter sangen og så klatrer hun opp i sofaen og setter seg og ser på *herlig*

her får ikke Leon se så mye på tv, men på morgenen i helgene og av og til i ukedagene ser han på tv, og da er det Mikke Mus Klubbhus som ligger på topp! da danser og ler han godt![:D] ellers så liker han det meste med musikk og ole brum og handy manny også![:)]
men har kjøpt inn disney-klassikere som jeg håper vil falle i smak! det er dem jeg liker best i alle fall..[8D]

Her er det reklame som fenger han mest[8|]
Men mikkes klubbhus, postman pat, brannmann sam og intro'n til hannah montana er også ganske spennende! Ellers er det jo selvfølgelig drømmehagen som er mest populært, men det er jo helt håpløst og få sett det nå siden han er i bhg når det går...

ORIGINAL: Stage_Doll

Her er det reklame som fenger han mest[8|]
Men mikkes klubbhus, postman pat, brannmann sam og intro'n til hannah montana er også ganske spennende! Ellers er det jo selvfølgelig drømmehagen som er mest populært, men det er jo helt håpløst og få sett det nå siden han er i bhg når det går...

Ja, intron på Hanna montana er veldig populær hær også, da roper hun mere, mere når den er færdig! haha....[:)] 

ORIGINAL: Katey

Fantasiens flyttefolk!
Da kommer han løpende til tven for å danse[:D]

haha....da kommer Mie løpende også[:D]

Er det bare gutten min som ikke viser interesse for noe på tv'en?
Storebroren derimot, han er en skikkelig tv-slave, hehe. Tom & Jerry er hans store favoritt, og Lynet.

Her er det drømmehagen[:D] Hver gang han bare hører introen så kommer han springenes mens han lager ein sirkel i honda slik som i introen[:D] Herlige[:D]

Frøkna her viser ingen interesse for tv [8|] Håper det kommer seg til sommeren,så vi kan bruke dvd-spiller i bilen [:D]

Hehe.. [:D] Så søtt! [:)]

Lillemann ser veldig lite, og interesserer seg ikke noe særlig for tv`en, men han kan sette seg ned en liten stund når drømmehagen kommer da, han har en hinkel pinkel bamse, og kjenner ham igjen på tv`en.. [:)]

Ask er heller ikke så veldig opptatt av tv, men når disse dyrene som spiser ballonger med tall på kommer, så stormer han til tven. det digger han. Husker ikke hva den serien heter, går på NRK Super under Fantorangen programmet

Ikke fått særlig int for tv ennå, og det er egentlig greit..
Eldstemann ser på barne-tv hver dag, men mini bare flyr rundt å styrer for seg selv..

Lillepia er overhode ikke interessert i tven enda, bare i å trykke på knottene, hehe. Hun blir derimot kjempe glad om jeg setter på so you think you can dance på pcen (youtube). Hun er spesielt glad i bollywood numrene. Da står hun enten forran pcen å danser eller snurrer rundt på gulvet. Hun danser litt til annen musikk også, men mest til so you think you can dance.

Drømmehagen er absolutt storfavoritt her! Ho ropar "Hinke Hinke", "Deish" og "Makka Pappa" [;)] Dansar og synger "Heiei, heiei" ("hei jeg heter" osv..)

Marie er vel ikke så superinteressert i TV-en ennå. Ikke så lenge av gangen iallfall. Men for tida er Timmy-Tid populært. Men er mulig det er vi voksne som er mest begeistret. Jeg syns det lammet er så utrolig herlig med den furteleppa si[:D]

en liten stund var det drømmehagen,men gjerne bare de første 5minuttene.
når tv `n står på og det kommer no musikk eller no så er de borte og kikker litt,men er ikke no sånt kjempe intressant.
er faktisk sjeldent jeg har tvn på når vi er hjemme på dagen.den kommer på når det er barnetv tid for de eldste(og noen ganger kommer den på etter at alle ungene er lagt)

ORIGINAL: baby_i_magen

Er det bare gutten min som ikke viser interesse for noe på tv'en?
Storebroren derimot, han er en skikkelig tv-slave, hehe. Tom & Jerry er hans store favoritt, og Lynet.

Akkurat likt her- bortsett fra at min yngste er jente [;)]

hun er ikke superinteressert i tv, men veldig glad i drømmehagen de første 10 minutten (hvis ikke konglene kommer før det. de liker hun ikke!!)

ellers viser hun interesse for hundeviskeren.. da klapper hun i henda, sier vov-vov og danser rundt...[:)][:)]

Back
Topp