Myrlapp Glad i forumet Himmelbarn Maiblomstene 2017 7 Okt 2016 #21 Det blir medt vero moda her, men sjelden jeg handler klær
Katie Blir kjent med forumet 7 Okt 2016 #22 For min del går det mest i Gina, Bikbok, oasis, samsøe og warehouse.. kommer helt an på hva jeg skal ha og hva som ligger nærmest..
For min del går det mest i Gina, Bikbok, oasis, samsøe og warehouse.. kommer helt an på hva jeg skal ha og hva som ligger nærmest..
Kathinka Forelsket i forumet 8 Okt 2016 #23 Vero moda er yndlingsbutikken, men finner mye fint på flere andre butikker også da
Asnnie Asnnie * Fra frø til Juliblomst 2015 * Augustlykke 2015 9 Okt 2016 #24 Hmmmm.... handler ikke mye til meg selv etter vi fikk barn men h&m, Gina tricot, Cubus, KappAhl, de vanlige
Hmmmm.... handler ikke mye til meg selv etter vi fikk barn men h&m, Gina tricot, Cubus, KappAhl, de vanlige
Babylito Elsker forumet Maiblomstene 2017 10 Okt 2016 #25 Polarn og Pyret er klart en favoritt! Ellers synes jeg enkelte lindex butikker er veldig fine, myke gode babyklær
Polarn og Pyret er klart en favoritt! Ellers synes jeg enkelte lindex butikker er veldig fine, myke gode babyklær