Hva er et "must"..

jeg har et fast "rituale" når jeg skal spise taco...

Lompe...så har jeg rømme som jeg "stryker" utover så den er dekket med et tynt lag...
Så er det litt kjøttdeig
så ost
salat
mais
tomat
natcho skjell som jeg knuser over (FANTASTISK!!!!!!!!!)
så har jeg sausen til taco..men bruker bare sausen(for klarer ikke de klumpene
så til slutt...så har jeg dressing...fader martint selskapsdressing på toppen der

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!

NÅ fikk jeg lyst på taco

Så lenge jeg får ost, salat, annanas, tomat og agurk + salsa og rømme så er jeg fornøyd. Ikke alltid jeg bryr meg om kjøttdeigen faktisk

ORIGINAL: Qualitas

Rømme og løk!

Rømme først og fremst...[:)]
Og ellers blir det ikke skikkelig taco/tortillalefse uten rett rekkefølge(snakker vi tvangstanker[8D]):
Kjøttdeig med tacokrydder(selvsagt)[8D]
Ost
Salat må inneholde mais!
Rømme(lett - en goood dæsj)
Sausen på toppen

Tomat, salsa, rømme, løk, guaccemole, mais :) I den rekkefølgen

her er alt jeg bruker et must[8D]

crispi salat
avocado
paprika
agurk
ananas
mais
masse ost
mild tacosaus
tubs
lefser
karbonadedeig

mmmmm...nå ble jeg sulten[:D]

Ost & rømme er ett must[8D]

MÅ HA: fajitaskrydder i steden for tacokrydder på kjøttet, salat, tomat, mais, rømme, paprika og salsa.

Hvis det er tilgjengelig  tar jeg også: agurk, ost og jalapenos

ORIGINAL: Pontus

jeg har et fast "rituale" når jeg skal spise taco...

Lompe...så har jeg rømme som jeg "stryker" utover så den er dekket med et tynt lag...
Så er det litt kjøttdeig
så ost
salat
mais
tomat
natcho skjell som jeg knuser over (FANTASTISK!!!!!!!!!)
så har jeg sausen til taco..men bruker bare sausen(for klarer ikke de klumpene
så til slutt...så har jeg dressing...fader martint selskapsdressing på toppen der

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!

NÅ fikk jeg lyst på taco

Det samme gjør jeg, spiser ikke taco om det ikke er dressing!!Namminammi....

Tortillalefse, kjøttdeig, revet ost, mais, agurk, salat. I den rekkefølgen (veldig viktig)

LØK... herregud, spiser noen taco uten løk? Jeg måtte kutte ut da jeg var gravid, fikk så halsbrann! og når jeg kunne spise løk etter jeg hadde ammet en stund, så fikk jeg plutselig smaken tilbake! <3 LØK <3
Og rømme er heller ikke noe å kutte ut! MASSE rømme på løken;) ..... haha.

Kjøtt, ost, salat, paprika,agurk,saus,løk. Det er det jeg må ha på tacoen min. Ingenting mer, ingenting mindre.

tacokrydret kjøttdeig, ost, rømme, kinakål, agurk, annanas.. om det er sjell, lefser eller pita går etter humøret. godt med knust nachos over også

Jeg trenger bare kjøttdeig, salsa, mais. agurk, ost, løk og rømme[:D]

ORIGINAL: SleepingBeauty

.. for deg når du serverer/spiser taco?? for meg fungerer det ikke uten rømme og maiskorn... samt at i det siste har jeg lagt min elsk på å ha chilibønner attåt.. [;)]

Japp, der sa du det[:D] Og jeg MÅ ha lefse når jeg spiser, vil ikke ha taco skjell

Back
Topp