Hva er et must til bryllupet

lillegulli

Glad i forumet
jentene i juni13
vi gifter oss snart, og jeg er liiiiv redd for hva jeg kan glemme. Jeg ligger veldig dårlig ann, så her er hva jeg har planlagt:

catring
frisør
kjole
dress
klær til brudepike
slør
blomster
kirke
sanger
lokale
kake

Ellers mangler jeg 
sminker+ negler
smykke
bordkort
menyhefte
program
bordpynt

hva er typiske ting som man glemmer? Har lyst på de små detaljene som folk ikke pleier å ha. Som f.eks godter esker osv:) 

Fotograf
Evt. leie bil?
Hotellrom til bryllupsnatta
Morgengave

Sannsynligvis har du tenkt på det, bare ikke nevnt det ;)

Mamma2012 skrev:
Fotograf
Evt. leie bil?
Hotellrom til bryllupsnatta
Morgengave

Sannsynligvis har du tenkt på det, bare ikke nevnt det ;)

Takk.
fotograf er ordnet
ikke hotell og bil, siden det er en av de tingene jeg har sakt jeg ikke vil ha noe med. 

morgengave prøver jeg å ordne:)

En gjestebok som folk kan skrive en personlig hilsen til brudeparet i! 
Og så har jeg vært i flere bryllup der det har vært et slideshow med bilder av brud og brudgom, fra baby, barndom- ungdomstid, og bilder av hva de har opplevd sammen før bryllupet. Veldig koselig!
I et annet bryllup jeg var i, var det en liten "utstilling" med leker fra barndommen, de første skoene, skrivebøker fra skolen (gjerne en morsom stil av typen "slik skal jeg ha det når jeg blir voksen") gamle ski/sykkel og andre minner om hobbyer, ferier etc. fra da de var små. 
Det har gjerne vært foreldrene som har funnet frem litt diverse fra loft og kjeller osv. 

Såpebobler til kirketrappa (dei har søte på ebay), gjestegave viss du skal ha det, ringpute, kronblader til kirkegangen, kurv til å ha de i.
Ville rett og slett gått inn på ebay og sjekka kva dei har, så får du nok mange idear til ting du egentlig ikkje treng, men som er veldig fristande ;o))

noe som også kan være morsomt er å sette ut noen engangskameraer på bordene rundt omkring... kan folk ta bilder av hverandre der og da :) kan bli mange morsomme bilder, og dere får minner fra dagen :)

Underholdning til barna!!! Det hadde vi, og det var stoor stas at "ekte" Ole brum kom på besøk med godtepose og dansa, når barna begynte og bli urolige under middagen!!:) Også er live band eit must for min dl, uten blir det litt dødt etter min smak:p

Back
Topp