Hva er er det de liker best til middag?

Hat lagt merke til de siste dagene at ho liker lasagne glasset bedre enn de andre :D
Den fra Nestlé eller? Prøvde den idag, aldri mer! Synes det var som en suppe med klumper, det ble så mye søl!
Liker bedre de som er litt tjukkere i konsistensen.

Den fra Nestlé eller? Prøvde den idag, aldri mer! Synes det var som en suppe med klumper, det ble så mye søl!

Tror det er nestle ja. Det 8 mnd glasset? Syns ikke den er som en suppe, 6 mnd glasset er mye verre! Tenkte jeg skulle begynne med 12 mnd glass jeg :)

Helt enig! Det er jo klumper med saus. Liker ikke middagsglass generelt.

Tror det er nestle ja. Det 8 mnd glasset? Syns ikke den er som en suppe, 6 mnd glasset er mye verre! Tenkte jeg skulle begynne med 12 mnd glass jeg :)
8 månedersglasset ja. Har bare brukt hipp 6 måneder, kjøpte denne i en butikk med dårlig utvalg.
Har vært fornøyd med konsistensen på hipp.
Men hun spiser generelt lite middagsglass.

8 månedersglasset ja. Har bare brukt hipp 6 måneder, kjøpte denne i en butikk med dårlig utvalg.
Har vært fornøyd med konsistensen på hipp.
Men hun spiser generelt lite middagsglass.

Åja syns ikke den er noe verre enn de andre glassene jeg ;)

Her går alt ned. Ingen favoritt.
Kan hun velge så vil hun helst helt vanlig middag som hun holder selv og spiser, er glad i mat som smaker mye.

Blir ikke så ofte hun får det, siden vi spiser middag etter hun har lagt seg. Prøver å lage middag tidligere sånn at hun også får gleden av den :)

De spiser alt som er hjemmelaget. Vil ikke ha glassmat.
Men det aller beste er å spise av tallerken til andre. :D

De spiser alt som er hjemmelaget. Vil ikke ha glassmat.
Men det aller beste er å spise av tallerken til andre. :D
Her vil hun helst spise selve tallerkenen:)

Back
Topp