hva er en mollbo?(er)

Solo super

Elsker forumet
VIP
for deg altså....

en som er litt dum, og ikke tenker før han sier eller gjør noe.. hehe..

har dere sett noen i dag?

ORIGINAL: Masallah xxl

nei, da må en reise langt tilbake i tid, og til Danmark :P

ORIGINAL: FancyPants

En idiot, inkompetent, mindre smart person.

Samme her.
Og ja jeg har møtt flere i dag...jeg har vært på nav[;)]

Etter alle mollbo vitser tar jeg det ikke som en komplemang om noen kaller meg det hvertfall... Men sånn faktisk sett er det jo Bare en som er fra jylland

ORIGINAL: Kranglefanten

ORIGINAL: FancyPants

En idiot, inkompetent, mindre smart person.

Samme her.
Og ja jeg har møtt flere i dag...jeg har vært på nav[;)]

det er vel ett av kriteriene for å få jobb der[8D]

hahaha...

husker godt en vits jeg leste i 3. klasse,i en skolebok-slik fikk jeg kjennskap til molboer...[:D] skolebøkene hintet vel at slike personer kom til å finnes ,og at vi må desverre omgås med dem...

noen som husker kirkeklokka,som skulle vernes? av molboene? muhahha

ser slike hverdag...

men spes. idag ja...[:D] spes en som prøver å si : se meg , se meg ved å skrive frekke kommentarer, det er vel sånn h*n skal få oppmerksomhet, det som mangler i H*nnes IRL..kompensasjon for uteblitt oppmerksomhet..synes synd på slike jeg... må være einstøing i tilleg også. Ikke vanskelig å forstå at venner uteblir når man slenger seg med leppa omtrent på hver tråd..

ORIGINAL: Hilly77

ser slike hverdag...

men spes. idag ja...[:D] spes en som prøver å si : se meg , se meg ved å skrive frekke kommentarer, det er vel sånn h*n skal få oppmerksomhet, det som mangler i H*nnes IRL..kompensasjon for uteblitt oppmerksomhet..synes synd på slike jeg... må være einstøing i tilleg også. Ikke vanskelig å forstå at venner uteblir når man slenger seg med leppa omtrent på hver tråd..

me løøøøve u hilly[:D]

ORIGINAL: Hilly77

ser slike hverdag...

me løøøøve u hilly[:D]

hehe..jeg får sagt det[8D][:D] litt på den brutale virkelighets måten vel[8D]

Back
Topp