Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende for oss som jobber i bhg og se hva dere ser på som viktig ;-)
Kom gjerne med mer ;-)
Spennende for oss som jobber i bhg og se hva dere ser på som viktig ;-)
Kom gjerne med mer ;-)
Enig![]()
Å velge barnehage er ikke alltid like lett, men en ting jeg har lært meg er å lese om visjonen og hva barnehagen står for. Alle barnehager kan sjekkes ut i fra personal/pedagoger og medarbeidere, antall barn og uteområder. sjekker du dette blir det lettere å velge rett barnehage,![]()
Ja jeg kan tro deg på det, sånn er det vel mange steder at ting ser finere ut på papirer enn det det er. Men dessto viktigere å velge en barnehage med godt rykte. Det jeg siktet litt til i mitt tidligere innlegg,er at barnehage visjonen og hva den står for kan også være avgjørende for hvor du vil ha barnet. Da tenker jeg på rammeplanen,hva fokus de har, utegruppe,utebarnehage,gårdsbarnehage, maritimebarnehage osv i tillegg hvordan nærmiljøet er. Det som kanskje passer for deg og dine barn passer kanskje ikke for naboens barn. Er super viktig å være fornøyd med barnehagen, du skal tross alt sende dine barn der,og føle og vite at de blir tatt godt vare påTja, stemmer ikke alltid det. På papiret ser nabobarnehagen mye bedre ut enn vår, men jeg kjenner noen som har barn begge steder og de ønsker å overføre eldste til vår barnehage. Hos oss har også flere av de ansatte barnet sitt eller har hatt barnet i barnehagen så tydelig at de ansatte liker barnehagen. Hos oss er det stabilt personale i den andre veldig stor utskifting. Grunnen til at vi valgte den vi valgte var bla fordi jeg mislikte at navneskiltet til den andre barnehagen var ødelagt i 6 mnd før de fikset det (type 1 meter høye bokstaver på fronten av huset) først etterpå at jeg har hørt masse negativt. Hos oss fikses sånt i løpet av kort tid.
Voksne som ser barna
Er veldig fornøyd med bhg![]()
Veldig enigDette er numero uno kriterie for min del og ja
Åsså liker jeg om de faktisk følger "finns ikke dårlig vær bare dårlig klær"![]()