hva er egentlig farlig.

Skrulle_jenta

Flørter med forumet
Hei folkens.. er veldig syk fortiden så er grunnen til at jeg ikke er her, men dere legger vel ikke mærke til at jeg er borte lell..hehe.. [&o]

Men mitt spm er hva kan jeg ikke spise egentlig?

Jeg har ikke orket å følge med jeg, jeg spiser det jeg alltid har gjort.. Men jeg ville bare ønske deg god bedring[:D]

ORIGINAL: lindaen

Jeg har ikke orket å følge med jeg, jeg spiser det jeg alltid har gjort.. Men jeg ville bare ønske deg god bedring[:D]
lindaen

hehe.. ok.. takker lindaen [:D]

jeg fikk beskjed av legen at i norge kan vi spise nesten slt. ikke fete franske oster og råmelksprodukter. Så jeg spiser som normalt jeg!! [:)]

eg fekk beskjed om å ikkje eta rakfisk...men d e vel ingen overhengande fare før at eg hadde gjort uansett...
men eg ha ete nett d eg har hatt lyst på heile tiden å kost meg stort med d:)
får jo og beskjed om å ikkje drikka kaffi når ein e gravid men når ein får vatn i kroppen so e da plutsle ikkje farle lell...da er da vanndrivandes å kjempe bra før deg:P

sender deg et smil i hverdagen jeg...håper du blir snart frisk igjen!! [:D][:D]

Eg har høyrt at ein ikkje kan eta innmaten i krabbe (klør og føtter er ok), for den spiser så masse gusj...der nede på havbotnen [&:]

Håpa du blir bedre snart foresten!!!!

ORIGINAL: Skrulle_jenta

Hei folkens.. er veldig syk fortiden så er grunnen til at jeg ikke er her, men dere legger vel ikke mærke til at jeg er borte lell..hehe.. [&o]

Men mitt spm er hva kan jeg ikke spise egentlig?

Hei, sjekk ut tråden Fenalår, der har jeg lagt ut en adresse om mat.

uff da, god bedring da, håper du blir fort frisk [:)]

Spiser helt vanlig jeg også. Men ørret over 1 kilo skal man ikke spise så mye av, pga tungmetallene den samler opp.
Så skal man holde seg unna kaffe egentlig, eller max 3 kopper daglig. *huff* jeg som er så glad i kaffe [:(] . Prøver å holde meg innenfor den 3 kopper-grensa.

God bedring [:)]

Back
Topp