hva er du?

*Kolibri*

Forumet er livet
ikke hva du anser deg som, men hva andre vil definere deg som pga materielle goder.

Blir nok regnet som fattig siden vi ikke har så mye i inntekt og ikke så alt for mye på sparekonto. Jeg synes vi klarer oss veldig bra, men ser jo at vi ikke har råd til mye som andre unner seg :)

Fattig, både fra egen og andres synspunkt, men vi klarer oss med et nødskrik.

ORIGINAL: lillebebis

Blir nok regnet som fattig siden vi ikke har så mye i inntekt og ikke så alt for mye på sparekonto. Jeg synes vi klarer oss veldig bra, men ser jo at vi ikke har råd til mye som andre unner seg :)

En ting midt i mellom.
Vi har jo alt vi trenger og mer enn det.. Men så absolutt ikke rik.. [8D]

mange som tror jeg er rik fordi jeg er 22år og eiger eget hus, og har stort sett råd til og kjøpe meg det jeg vil. men jeg har grei inntekt så meg og mini kan unne oss det meste..men med huset så har jeg jo lån som alle andre, så er absolutt ikke rik..en fin mellomting, har så vi klarer oss godt![:)]

Sansynligvis "rik" - vi eier leilighet, leier leilighet, eier bil og har det vi trenger og litt til. De skulle bare visst hvor mye utgifter vi har pr mnd.

Stemte rik...
Vi har hus, eiger leilighet i Oslo, to biler og klarer oss godt, samt at vi klarer å spare...

Det var viktig for oss å ha ting på plass før vi satte vesla til verden...
Eg mistrives sterkt når økonomien ikkje er i orden, og det var derfor viktig for oss å ha gode jobber, stabil inntekt og hodet over vannet før vi fikk smått....

Klart, hadde ikkje takka nei til meir penger, men vi har så vi klarer oss!

ORIGINAL: Frustrert Frue

Et sted midt mellom vil jeg si, men krysset av for rik (for jeg har jo det jeg trenger)[:)]

Skal man se kun utfra inntektene våre, og ikke på utgifter, blir vi nok sett på som mer rike enn fattige.. Men hvis folk tar med utgiftene våre og ser hva vi faktisk har igjen på kontoene våre når alt nødvendig er betalt, så vil de nok si vi er fattige.. Men sjøl vil jeg kanskje si at vi er midt på treet, og nærmere fattig en rik.. I hodet mitt er man rik når man kan kjøpe/gjøre det man har lyst på når man vil, uten å måtte tenke over om man har råd til det. Der er ikke vi..
Men vi har det vi trenger, og mer til, materielt sett.. [:)]

Stemte rik, men er ikke akkurat rike, men har mere nok penger til alle utgiftene våres, klær, mat, leiligheten, bilen osv[:)] Med andre ord, vi klarer oss ganske bra[:D]

Back
Topp