hva er du....

ditdit

Glad i forumet
hekta på om dagen?? [:D] jeg måååååååååååå bare måååååå ha Melk og møøørk sjokolade[:D][:D][:D]

FRUKT!!! All slags! Også går det opp og ned med at eg må ha is![:)] hihi

Hadde også en ukes tid der eg måtte ha skillingsboller, men spiste meg lei på det[:)]hehe

Frukt,sjokomelk,knekkebrød og cola :P hehe[:)]

uff, her er det alt som inneholder sukker [:'(][:'(] 

D kommer nokka nytt hver uka[:'(]
Dæn hær uka e d kjeks(sjokoringer), vann(bare MÅ ha vann) og kneipbrød me nugatti chrisp[:)]

Men e mye frukt å sånn ute å går i systemet, og middaga generelt! Må ha en ordentlig middag om dagen[:D]

Daim sjokolade..må ha flere til dagen og det er ikke bra merker jeg på vekta[:-]

MÅ ha melk med oboy hver morgen! Og gjerne ei skive med nugatti og iskald melk utover dagen![:D]

ORIGINAL: tullingen

COLA (men d e uansett om eg e gravid eller ikke[;)])

Jeg er blitt veldig glad i brødskiver med leverpostei (den gule boksen) og majones, men kun på morgenen[:)]

Lakris-is!!! Fast kunde hos isbilen hver torsdag! Haha:-)

ORIGINAL: *IdaTherese*

Lakris-is!!! Fast kunde hos isbilen hver torsdag! Haha:-)

ååå,det hørtes dritgodt ut!!!!!!! [:)] isbilen here I come! [;)]

jeg har ikke dilla på noe spesielt faktisk...men er veldig glad i alt usunt...men det er jeg til vanlig også egentlig...[8D]

Sjokolade[8D]

pommes frites og moccabønner[:D] synd moccabønner e så dyrt!! De forsvinner på 5 min jo......

Spiser ett egg hver morgen som er kokt 7,5 minutt! Og havreknekkebrød med smør og kaviar!!! NAM!

er hekta på gomme for tiden :P hehe! det er så utroooooli godt på brødskiva :D:D uteom det så går det i O'boy [:D]

Back
Topp