Hva er du glad for i dag?

Grete71

Forumet er livet
Jeg er glad for at jeg har kunnet basje uten å se spor av blod.... [8D][:D][:D]

at min lille spire fortsatt holder seg i livomra mi, og ingen tegn til blod eller smerter[:D] håper d fortsetter

At det er helg, og at formen er fin, er bare ltt trøtt[:)]

at nesten alle bryllupsforberedelser er ferdig

At jeg har begynte ferien idag!! 3uker.. [:D][:D]

At jeg har fått beholde min lille skatt enda! Jeg tror det går bra denne gang!! [:D]
Jeg er også glad for at vi har så mye godt å spise på! Jeg har spist sjokoladekake i dag og har laga sitronfromasj som står til kjøling nå. [:D][:D] Hihihi.... får heller roe ned litt etter helga... har bare sånn søt kick akkurat nå. [8D]

[:D][:D][:D][:D]At jeg fant ut i ettermiddag Kl 17.00 at jeg er gravid [:D][:D][:D][:D][:D]

At vi 95% sikkert har funnet oss et hus vi ska kjøpe i dag[:D][:D] (drømmehuset mitt i mange år vel å merke)[:D] Og fordi jeg har verdens snilleste sønn[:)] Og fordi alt står tipp topp til med lille spira i magen min[:D] Også at jeg fikk fiskeboller i hvit saus til middag av mamma i dag[:D] (beste jeg vet)[:)]

Jeg er glad for at lille gull holder seg i magen ingen tegn til blod, og jeg ikke er sånn kjempe kvalm.....

Jeg er glad for at jeg er 7 uker på vei imorgen, og at jeg idag fikk innkallelse til UL i uke 11[:D]

Ferien begynte i dag[:D] To uker uten stress og mas[:D]

jeg er glad for vårt lille mirakel i magen min forsatt klamrer seg fast[:)]

Back
Topp