Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
At guttene "mine" spilte en knallbra fotballkamp i kveld som de vant 9 - 4, vel fortjent. Jeg er lagleder og trener, så det er moro hver gang de gjør det godt (det gjør de stort sett, de vinner og vinner). Ekstra moro fordi det var årets siste seriekamp for "min" gjeng. Ellers har jeg kost meg med gutten min før vi dro avgårde, vi har lest, han har gjort lekser, sett litt på youtube og annen avslapping. Det er deilig med tid sammen!
Vi har fått byggetillatelse og går nå i gang med å bygge på huset! Vi skal få dobbelt så stor stue, med store vinduer med utsikt over vannet - det gleder jeg meg til!
Satt å så på "Barneavdeligen" på tv i går. Kjenner jeg utrolig takknemlig for at jentene mine er friske og raske!! Tenker på det hver dag, faktisk! Hvor godt det er å ha friske barn, uten sykehus, leger, sykepleiere osv hver dag. Det må være en påkjenning, bare det.