Hva er du glad for i dag

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
At guttene "mine" spilte en knallbra fotballkamp i kveld som de vant 9 - 4, vel fortjent. Jeg er lagleder og trener, så det er moro hver gang de gjør det godt (det gjør de stort sett, de vinner og vinner). Ekstra moro fordi det var årets siste seriekamp for "min" gjeng. Ellers har jeg kost meg med gutten min før vi dro avgårde, vi har lest, han har gjort lekser, sett litt på youtube og annen avslapping. Det er deilig med tid sammen! :Heartbigred

At gårsdagens gikk så bra, og at mini har vært i superform i dag. Han fjernet polypper i går, så var en lang dag på sykehuset for lillingen :/

Vi har fått byggetillatelse og går nå i gang med å bygge på huset! Vi skal få dobbelt så stor stue, med store vinduer med utsikt over vannet - det gleder jeg meg til!

At jeg har en snill svigermor som kom med diverse bakeverk, siden jeg har hatt skikkelig cravings etter det i lang tid <3

At tiden for første BP endelig har kommet :D og at det ikke er lenge til mandag :D

Satt å så på "Barneavdeligen" på tv i går. Kjenner jeg utrolig takknemlig for at jentene mine er friske og raske!! Tenker på det hver dag, faktisk! Hvor godt det er å ha friske barn, uten sykehus, leger, sykepleiere osv hver dag. Det må være en påkjenning, bare det.

At jeg i dag er 6 fullgåtte uker på vei :) bare to evigheter igjen til vi kan fortelle det til vesla og resten av famiøien :p

At gubben hadde stekt grove vafler kl.05.30 til meg og jenta da vi sto opp ;)

At minste sovnet i bilen etter levert eldste i bhgn så jeg slipper trille i dette møkka været!

At mini har begynt å sove så godt i vogna si, at vi fikk lån nok til å gjøre ferdig husprosjektet vårt og at storesøster er så god og snill. :)

Back
Topp